1 Laatst bewerkt door maris18+ (07-09-2009 13:24)

Onderwerp: kleurige bruidstaart voor aan het strand

Voor vandaag, Ik had deze al eens gemaakt. Deze mensen komen uit het oosten maar trouwen vandaag in Scheveningen. De taarten zijn heel hoog geworden er paste precies een hele kitkat in. Was heel blij met de hoogte. Gevuld met frambozencreme en jam. Mijn man is hem nu aan het wegbrengen. Zie nou dat in de bovenste wat zit maar dat ligt aan de foto heb het niet gezien bij de taart
http://94.100.118.24/723450001-723500000/723478301-723478400/723478329_5_rNIq.jpeg

http://94.100.113.195/723450001-723500000/723478501-723478600/723478516_5_HFOo.jpeg

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

2

Re: kleurige bruidstaart voor aan het strand

Leuke taart, prachtige kleuren.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

3

leuke kleurencombi

eh wat doe je met die kitkat dan?

4

luine schreef:

leuke kleurencombi

eh wat doe je met die kitkat dan?

Die stop ik in de taart om te stutten normaal bij een bruids doe ik de dowels maar die was ik vergeten te bestellen. kitkat werkt prima.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

5

hij is zo lief, zo zoet en mooi!

6

Wat een leukerd! Is die niet eigenlijk van Saskia van Bijzonder lekkers? Dat dacht ik me te herinneren, want ik vond het altijd zo'n leuke taart :)

Mag ik je een tipje geven? Als het niet mag moet je deze alinea even overslaan:
Als je de letters mooi recht wilt opplakken kan je de letters eruit tapitten ;) en dan een beetje laten drogen, zodat ze niet meer vervormen. Je legt dan een reep papier tegen je taart, en daar plak je de letters boven, alsof je op een lijntje (=papierrand) schrijft.

Ik vind de taart zelf erg strak en leuk :)

Mijn website: Presentaart

7

dank je mascha, dat is een hele goed van dat reepje papier. Ik heb altijd moeite met een rechte lijn. normaal laat ik ze wel drogen maar het was van oh ja even snel :lol: Hij is oorspronkelijk van Saskia, en die had hem weer uit een blad waar hij in stond in 5 lagen en oospronkelijk is hij van beaugateau

8

hij is leuk, leuke kleuren, lekker vrolijk!  enne... handige tip van dat papiertje, ik zit ook altijd te meten gewoon op het oog. nu denk ik ook dat het met de cursieve letters nog moeilijker is dan met de rechte letters. enne.... zo zie je maar, het is bijna niet meer te achterhalen waar een taart vandaan komt. het is maar net waar j

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Hij is lekker vrolijk!

10

maris18 schreef:

dank je mascha, dat is een hele goed van dat reepje papier. Ik heb altijd moeite met een rechte lijn. normaal laat ik ze wel drogen maar het was van oh ja even snel :lol: Hij is oorspronkelijk van Saskia, en die had hem weer uit een blad waar hij in stond in 5 lagen en oospronkelijk is hij van beaugateau

Oh gelukkig vind je het niet erg dat ik het zeg :)
Enne, ik 'vergeet' ook vaak de letters tot het laatst, want die vind ik niet leuk om te doen ;)

Van wie die dan ook is (bedacht): bedankt voor de inspiratie want ik ga hem ook een keer (inspi)pikken als ik de kans krijg ;)

Mijn website: Presentaart

11

superleuke en vrolijke taart! en van het papieren randje ga ik onthouden!! dankje Mascha!!

groetjes,
Marije

12

mascha schreef:

Wat een leukerd! Is die niet eigenlijk van Saskia van Bijzonder lekkers? Dat dacht ik me te herinneren, want ik vond het altijd zo'n leuke taart :)

Mag ik je een tipje geven? Als het niet mag moet je deze alinea even overslaan:
Als je de letters mooi recht wilt opplakken kan je de letters eruit tapitten ;) en dan een beetje laten drogen, zodat ze niet meer vervormen. Je legt dan een reep papier tegen je taart, en daar plak je de letters boven, alsof je op een lijntje (=papierrand) schrijft.

Ik vind de taart zelf erg strak en leuk :)

Leuke taart lekker vrolijk!
Alleen misschien een domme vraag maar hoe zorg je dat dat papiertje tegen je taart aan blijft zitten?Of hou je dat dan vast?

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

leuk hoor.

14

Hele leuke taart...:Y

15

leuke vrolijke taart

Veel liefs Rafaëla