Onderwerp: Kleurige bloemencc's
Ik heb weer eens een lading gemaakt voor in de vriezer te doen voor als bezoek komt:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleurige bloemencc's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb weer eens een lading gemaakt voor in de vriezer te doen voor als bezoek komt:
heel leuk en mooi en vrolijk :-)
Mooi hoor! Altijd handig om cc's op voorraad te hebben.
Lekkere vrolijke cc's! Goed idee om die een paar in de vriezer te doen voor als er visite komt!
Zien er geweldig uit.
Vraagje: "vries je ze gedecoreerd en wel in? Laat je ze dan in de koelkast weer ontdooien?"
amateurtje schreef:Ik heb weer eens een lading gemaakt voor in de vriezer te doen voor als bezoek komt:
Zien er geweldig uit.
Vraagje: "vries je ze gedecoreerd en wel in? Laat je ze dan in de koelkast weer ontdooien?"
Ik vries ze met fondant en alles in in een zip-zakje, en ik laat ze gewoon op kamertemperatuur in het zipzakje ontdooien. Ideaal en supermakkelijk voor als visite komt! Moet je zeker eens proberen.
Goed idee, ga ik ook eens proberen.
Enne, leuke cc's/gezellige kleuren.
Gr. Annemieke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleurige bloemencc's