51

Re: Bruidstaart met witte tinten

Vind het prachtig.  krijg hier hele leuke ideeen uit voor de taart voor me ouders die bijna 25 jaar getrouwd zijn!!! prachtig!!!!

52

PRACHTIG!!!
is echt super geworden!

groeten Annemieke
Cake It

53

Waauw, super knap !!!
Echt prachtig!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

54

WAUW!!! Heel erg mooi!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

55

Oh wauw! Dit is echt wel heel erg mooi geworden :Y! Perfect afgewerkt en ook zo prachtig gefotografeerd.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

56

Prachtig! En zo strak en netjes!

Groetjes, Monika
www.suikertaart.nl

57

Wow Wow Wow!!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

58

Wel leuk geworden???
HIJ IS PRACHTIG!!!!!!

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

59

Wat een heerlijke romantische taart!!!!

Heel mooi!

60

Ik kan niet meer zeggen dan WOWWWWWWWWWWWWWWWWWW

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

61

Oh, wat is die geweldig mooi en wat een prachtige kleuren!!!! De romantiek straalt er vanaf.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

62

Jeetje, wat een stijlvolle taart zeg! Dat had zo mijn bruidstaart kunnen zijn! Prachtig!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

63

mamamarja schreef:
petrabennes schreef:

SCHITTEREND!!!
Echt ik zou niet weten wat ik nog meer kan zeggen....
De kleuren vind ik mooi, ik vind je rozen helemaal TOP, je afwerking abnormaal mooi, je ruitjes kloppen, je gedraaide sliertjes zijn perfect, je funky letters gaaf uitgemept....
Goh eigenlijk heb ik je taart niet eens zo goed bekeken :)

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Wat een mooie taart zeg!!!! Wat een afwerking!!!

Tja.... laat ik eens flauw zijn.... Ik citeer ook.... ik weet het ook niet beter.

Maar ik ben WEL verschrikkelijk jaloers. JALOERS met hoofdletters. Allemachtig wat is ie geweldig. Hij zou zo uit een of ander magazine kunnen komen of zo....
Maar ja..... je wist natuurlijk al dat ik fan van je ben.....

Tjeetje.... wat moet ik nu nog zeggen....

10 met een griffel zegt Constance dan :-)

Corinne
Sugar & Flour

64 Laatst bewerkt door Lonestar (06-09-2009 21:30)

Bedankt voor al jullie reacties! Wat een lieve woorden zeg :o

Ik zal nog even wat vragen beantwoorden:

De ruitjes zijn gemaakt met de diamond patchworkcutter, gaat heel handig, echt een aanrader. Aan de achterkant komt het idd niet altijd even goed uit, maar dat zit toch aan de achterkant, daar rommel ik meestal maar niet teveel aan.

De taart zelf was echt wit (fondant Bakels:Zeelandia 1:1, vind zelf puur Bakels een beetje chemisch smaken). De rozen waren wit, creme en wit met groene dust. Dat het ook een beetje rose lijkt is de lichtinval hoor.

Het wegbrengen was ook nog weer een verhaal apart, het lijkt bij mij wel haast nooit normaal te gaan met bruidstaarten :s. Gelukkig was Rob mee, want ik was bloednerveus. Weet ook niet waarom, maar achteraf denk ik dat het een voorgevoel was. De locatie bleek namelijk niet in de navigatie te staan, dus snel nog even de route van de pc overgeschreven. Onderweg hadden we denk ik de verkeerde afslag want we kwamen heel ergens anders uit. Daar nog gevraagd en de locatie gebeld (ik werd al zenuwachtiger), uiteindelijk hadden we het gevonden.
Daar aangekomen moesten we met de taart tussen twee watervallen door! En het waaide best hard dus het was een nogal natte bedoening. Gelukkig zat de taart in een doos en was die iig niet nat. Binnen zei ik dat de taart op een koel plaatsje moest staan maar niet in de koelkast en iig uit de zon. Na even denken en wat heen en weer geloop (Rob stond daar maar met die zware taart :s) wees hij ons een plekje: achter glas, pal in de zon! Nou echt niet! Gelukkig was er een ruimte naast waar de airco aan kon, daar hebben we hem maar neergezet. Nadat de bruidegom hem had goedgekeurd konden we weer via de waterval de locatie verlaten ;)

Nu gaan we heeeerlijk op vakantie :D

Groetjes, Jos

65

zo hee! die is waanzinnig mooi zo zeg!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

66

Pr8ig pr8ig pr8ig! Zoiets heb ik ook in mijn agenda staan voor oktober.
Vraagje over de topper. Heb je een balletje gemaakt voor er onder om hem zo bol te krijgen of heb je nog een extra biscuit balletje gebakken?

67

@ Marianne: ik heb er een halve bol piepschuim onder zitten.
De ruimtes waar je het piepschuim nog ziet als je de bloemen erin hebt gestoken heb ik opgevuld met losse bloemblaadjes.

68

Prachtig zeg! Echt heel erg mooi!

69

Echt een schitterend mooie bruidstaart,alles perfect,ik vind hem top!!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

70

Wouw dat is wel een heel erg mooie taart! Schitterend gedaan, petje af! Mooie kleuren ook....

Groetjes.....Laura

71

echt fantastisch mooi! en heel mooi ook met dat groen. en je rozen zijn ook super!

Groetjes Nathalie

72

Ontzettend mooi, prachtig afgewerkt! Ik had hem al bewonderd in je album, en zei al tegen mijn man, dit is alles wat een bruidstaart moet zijn!

Schoonheid kost tijd........
www.TaartenVanKelly.mijnalbums.nl

73

Wauw, prachtige taart! Leuk die lichtgroene accentjes!

74

Lonestar schreef:

Bedankt voor al jullie reacties! Wat een lieve woorden zeg :o

Ik zal nog even wat vragen beantwoorden:

De ruitjes zijn gemaakt met de diamond patchworkcutter, gaat heel handig, echt een aanrader. Aan de achterkant komt het idd niet altijd even goed uit, maar dat zit toch aan de achterkant, daar rommel ik meestal maar niet teveel aan.

De taart zelf was echt wit (fondant Bakels:Zeelandia 1:1, vind zelf puur Bakels een beetje chemisch smaken). De rozen waren wit, creme en wit met groene dust. Dat het ook een beetje rose lijkt is de lichtinval hoor.

Het wegbrengen was ook nog weer een verhaal apart, het lijkt bij mij wel haast nooit normaal te gaan met bruidstaarten :s. Gelukkig was Rob mee, want ik was bloednerveus. Weet ook niet waarom, maar achteraf denk ik dat het een voorgevoel was. De locatie bleek namelijk niet in de navigatie te staan, dus snel nog even de route van de pc overgeschreven. Onderweg hadden we denk ik de verkeerde afslag want we kwamen heel ergens anders uit. Daar nog gevraagd en de locatie gebeld (ik werd al zenuwachtiger), uiteindelijk hadden we het gevonden.
Daar aangekomen moesten we met de taart tussen twee watervallen door! En het waaide best hard dus het was een nogal natte bedoening. Gelukkig zat de taart in een doos en was die iig niet nat. Binnen zei ik dat de taart op een koel plaatsje moest staan maar niet in de koelkast en iig uit de zon. Na even denken en wat heen en weer geloop (Rob stond daar maar met die zware taart :s) wees hij ons een plekje: achter glas, pal in de zon! Nou echt niet! Gelukkig was er een ruimte naast waar de airco aan kon, daar hebben we hem maar neergezet. Nadat de bruidegom hem had goedgekeurd konden we weer via de waterval de locatie verlaten ;)

Nu gaan we heeeerlijk op vakantie :D

Groetjes, Jos

75 Laatst bewerkt door miekpiekje (08-09-2009 07:23)

Ik vind 'm zelf wel erg leuk geworden
Groetjes, Jos

Berichten [ 51 tot 75 van 103 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met witte tinten