Onderwerp: Bierdop x 2, Hello Kitty, 25 jaar Zorg, Prinses
Eigenlijk toch nog wel een druk weekje terwijl ik maar 1 in de agenda had staan + 1tje voor mijn zwager maar die tel ik dan niet mee (ff tussendoor taart
)
Begon dus met de bierdop voor mijn zwager, en toen ie um zag 'oooohhh die wil ik ook mee naar mijn werk' dus later die week een 2e gemaakt voor mee naar werk.

Deze is gevuld met frambozen bavarois gevuld met verse frambozen en frambozen jam
De 2e simpel met bbr en aardbei jam en is maatje xxl
Beide marsepein (dat werkt toch wel wat prettiger als fondant)
Hello Kitty ook simpel met bbr en jam. Helaas kreeg ik um zelf niet zo mooi op de foto zag ik later pas maar gelukkig had de opdr8geefster ook een fotootje genomen
En ze wilde er graag een kaarsje bij 
Nog een spoedje voor iemand die 25 jaar in een zorginstelling werkt en van lopen (? ) houdt.
Had er weinig tijd voor en is ie dus ook niet bijster origineel en moest ik de letters terplekke nog uit tappitten.....dus waren ze nog zacht met op plakken. Jammer....

En toen vrijdagavond nog telefoon of ik nog even wat leuks kon maken voor a.s. zondag (zaterdagavond halen dus). Ja hoorrr............eindelijk excuus voor Prinsessetaart
.
Helaas zat ik nog teveel in mijn hoofd bierdop te denken en zijn de plooien wat puntiger geworden en omdat ik de taart bekleed had met fondant kan je dat niet meer herstellen. Met zulk soort taarten werkt marsepein volgens mij het beste.
Ben toch niet ontevreden over mijn 1e barbie.
Vulling; Bavarois met aardbeivlaaivulling en aardbei jam
Tips en Commentaar zijn welkom!
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
is, Hello Kitty: ik blijf fan van "jouw" zwarte lijnen! En wat een mooi lijfje heeft de prinses! Die plooien zijn inderdaad lastiger dan je op het eerste gezicht zou zeggen. En ik denk, dat marsepein makkelijker weer even op te tillen is.