Re: Bruidstaart, weer eens wat anders...
Wauw Katja, echt een prachtige taart !!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, weer eens wat anders...
Dankje Marina...wat leuk je nog eens op t forum te "zien"! Alles goed????
Mijn God Kat!!! Wat een prachtige taart!!! Echt Wauwie. Super gedaan!
Wat een prachtige taart Katja! En hij ziet er ook super lekker uit!
Wauw!!!
Meid,wat een geweldige bruidstaart en ik snap dat je helemaal zat te stressen in de auto hoor,wat een mega taart,echt supermooi em hardstikke leuk.
Dus de volgende keer voor je eigen gemoedsrust en toestand,lekker daar op bouwen,maar het resultaat is WAUW!!!
WOW! dat ziet er heel gaaf uit!
Wat een geweldige en oh zo schitterend bruidstaart Katja!!!!!
xx
SCHITTEREND!!!!
Maar
SCHITTEREND!!!!
Maar
GEWELDIG KATJA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal top!
Super mooi gemaakt, zag ik net en ik wilde toch wel hierop reageren
Super mooi gemaakt, zag ik net en ik wilde toch wel hierop reageren
hihi, dankje....dacht al "Hee....da's toch al een tijdje geleden!?"
Ik heb ook heeeele mooie kaarten gezien op T&T....met deze taart erop
H
WOW!!
Ontzettend mooi, heel gaaf helemaal GE-WEL-DIG!
Ik had het niet aangedurft hoor om hem zo te vervoeren! Heel dapper
En hij ziet er superlekker en mooi uit!
Dit is echt de mooiste taart die ik tot nu toe heb gezien!! Zit er bijna bij te huilen, aangezien mijn eigen bruidstaart een jaar geleden ook ongeveer zo had moeten zijn...maar de bakker had het niet helemaal begrepen en ik schrok me dus een hoedje toen ik 'm zag...totaaaal anders...was balen... Mag ik m opslaan om m proberen zelf te maken over een jaar of 4? Groetjes
Hij is prachtig!
Dit is echt de mooiste taart die ik tot nu toe heb gezien!! Zit er bijna bij te huilen, aangezien mijn eigen bruidstaart een jaar geleden ook ongeveer zo had moeten zijn...maar de bakker had het niet helemaal begrepen en ik schrok me dus een hoedje toen ik 'm zag...totaaaal anders...was balen... Mag ik m opslaan om m proberen zelf te maken over een jaar of 4? Groetjes
Nou zeg....word er zelfs een beetje stil van!! Dit kun jij ook! Mail me maar als je info wilt en sla gerust op, ben niet de patenthouder op dit ontwerp!
Wil je me alsjeblieft vertellen hoe je dit hebt gedaan. Het is echt een prachtige taart!. Hoe heb je die chocolade geplakt?
Het water loopt me in de mond.....
*)
Ik denk dat ik niet veel meer hoef te zeggen........hij is echt super!!!!!
echt fantastisch en heel origineel!!
Prachtig , schitterend, gewoon helemaal toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, weer eens wat anders...