Re: Bruidstaart, weer eens wat anders...
wow hij is echt super geweldig mooi gemaakt en wat hoog .
goed zeg dat hij goed aangekomen is .
mijn blog: http://thehighteastamper.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, weer eens wat anders...
wow hij is echt super geweldig mooi gemaakt en wat hoog .
goed zeg dat hij goed aangekomen is .
Ziet er fantastisch uit, ben zeer onder de indruk!!!
Ontzettend mooi gedaan. En wat een lef om het zo te vervoeren.
Oh man, geloof graag dat je gelijk jaaaaren ouder bent om zoiets prachtigs en hoogs te vervoeren !!! Een ontzettend mooie taart en hij klinkt supersmakelijk !
Prachtig gedaan.........................
Wauw !!!!!!!!!!!!!!! Katja is echt super! het is je dus gelukt!!!
Gr Danae (Youkie)
Iedereen zegt het al maar ik vul aan:
SUPER! inderdaad weer es wat anders en dit is met een heel, HEEL hoog WOW gehalte! Geweldig!!!!!!!
O mijn god 4 uur in de autoooooo, Het is een super gave taart.
O mijn god 4 uur in de autoooooo, Het is een super gave taart.
uur??? Zo erg was t net niet hoor...maar wel 4 HOOG!
Hij is geweldig zeg. Kan me voorstellen dat het heel wat met je doet als je met deze gave taart in een auto moet rijden. Toppie.
OOOOOHHH, dit vind ik echt geweldig! Wat een plaatje, echt super!
ik weet het nu echt zeker..... als ik ooit nog eens zou trouwen mag jij deze opnieuw maken maar dan met pure chocolade!
Hij is echt super!
ik weet het nu echt zeker..... als ik ooit nog eens zou trouwen mag jij deze opnieuw maken maar dan met pure chocolade!
Hij is echt super!
Hihihi....zou ik een heeeele eer vinden!!! Misschien als je 25 jaar getrouwd bent (of moet je ook nog 12,5???
Nathalie schreef:ik weet het nu echt zeker..... als ik ooit nog eens zou trouwen mag jij deze opnieuw maken maar dan met pure chocolade!
Hij is echt super!Hihihi....zou ik een heeeele eer vinden!!! Misschien als je 25 jaar getrouwd bent (of moet je ook nog 12,5???
Nee, de 12,5 hebben we gehad hoor. (nu 17,5 jaar bijna) Nou, ik hou het in gedachten over een paar jaar mocht het ons gegund zijn
Goddelijk.....
hij is prachtig en wel fijn dat jullie het in de auto hebben overleefd
Echt prachtig met die chocoladerolletjes!
Supermooi, en hij lijkt me ook heeeeel lekker!! Zou een goed alternatief zijn voor iemand die niet van marsepein of fondant houdt!!
Prachtig! En heel origineel vind ik!
wauw super gaaf zeg, heb je die zo in de auto vervoerd!!!!!!ik zou geloof ik een hartverzakking krijgen bij iedere keer dat je moet remmen, optrekken of sturen (kortom alle bewegingen hahaha)
maar het resultaat mag er zijn!!!
Echt een schitterende taart, echt heeeeel mooi!
Wat een plaatje!!!!!
Stel je deze situatie voor: man en vrouw zitten op de bank.Man verdiept in de gebruiksaanwijzing van zijn nieuwe speeltje ( fotocamera ),vrouw met laptop op schoot,uiteraard op het forum. "Kijk schat wat een mooie bruidstaart" zegt de vrouw."Huh,wat zijn dat ? Asperges? " Ik voel direkt een "gele vla-momentje " opkomen
( Gele vla,hilarisch verhaal van Koenie,gebruik de zoekfunctie)
"Nee man! Dat zijn chocolade-rolletjes!! " . "Oja,nu zie ik het,mooi hoor! ".
Prachtige taart Katja!
Monique
Prachtige taart,vindt het altijd zo mooi met dat fruit!
Heel erg mooi. Ik kan me voorstellen dat je met klamme handjes in de auto zat. Je huwelijk lijkt me nog helemaal in orde, gelukkig Maar erg mooi hoor. Heb als eens eerder zoiets gezien en wil hem ook graag nog eens maken.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, weer eens wat anders...