Onderwerp: bladderdeeg met geleroom
il wil iets met bladerdeeg en geleroom maken uit de oven. hebben jullie een iedee en als ik het bladerdeeg met de geleroom in de oven doe hoe lang moet dit bakken en op hoe veel graden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bladderdeeg met geleroom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
il wil iets met bladerdeeg en geleroom maken uit de oven. hebben jullie een iedee en als ik het bladerdeeg met de geleroom in de oven doe hoe lang moet dit bakken en op hoe veel graden
Ik zopu een bakje maken van het bladerdeeg, die insmeren met ei en dopen in de suiker. Bakken en dan vullen met gele room, lijkt me lekker
O ja, of rolletjes maken die insmeren met ei en dopen in de suiker en die vullen met gele room, beetje poedersuiker erop en klaar is kees
ik denk dat het lekker is maar ei (geel) en suiker verbrand dat niet hoe lang zouden jullie het in de over doen en hoe hoog 180 gr ?
en de geleroom mee bakken?
Nee hoor, ik denk het niet hoor, dat het ei verbrand. Je kan het anders ook met water doen. En nee, ik zou de gele room niet meebakken, dat hoeft volgens mij ook helemaal niet. Gele room kun je prima zonder het te bakken eten, puddingbroodjes worden ook pas gevuld na bakken volgens mij. Ik zou het gewoon zo doen, de bladerdeegrolletjes of bakjes bakken totdat het gaar is, af laten koelen en dan vullen met de gele room.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bladderdeeg met geleroom