Re: Een bruidstaart met de natuur als uitgangspunt graag.
echt heel gaaf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een bruidstaart met de natuur als uitgangspunt graag.
echt heel gaaf
Ik vind 'm prachtig maar niet helemaal 'des Wendy's'....
Je eigen stijl is niet zo herkenbaar en dat vind ik altijd zo leuk --> als je ook zonder naam of avatar kan zien van wie de taart is !
Dat heb ik zelf dus helemaal niet, een beetje van dit en een beetje van dat, ik waai met alle winden mee... eigenlijk zou ik ook wel een echt herkenbare stijl 'willen' !
Prachtig weer!!! Toen je het over budget had, dacht ik dat geloof ik niet, het gaat je zeker niet lukken!! Het is een plaatje!!! Trouwens moet je even mailen over mijn spijkerjas die bij jou heb laten liggen.
Waauw, weer een supertaart !
Heel erg mooi met dat schilderen ook.
De rupsjes zijn erg schattig
Prachtig, lief, WAUW!
He weer een wauw taart van wendy...
Dank jullie wel voor de leuke reacties.
Zus was ook erg tevreden.
Ik vind 'm prachtig maar niet helemaal 'des Wendy's'....
Je eigen stijl is niet zo herkenbaar en dat vind ik altijd zo leuk --> als je ook zonder naam of avatar kan zien van wie de taart is!
Dat heb ik zelf dus helemaal niet, een beetje van dit en een beetje van dat, ik waai met alle winden mee... eigenlijk zou ik ook wel een echt herkenbare stijl 'willen'!
Grappig, ik dacht toen ik klaar was dat ontdanks dat ik begon met het idee van een ander dat hij toch wel weer echt mijn stijltje had gekregen, mede door de topper, de lieveheersbeestjes, steentjes en wormpjes, maar vooral omdat hij weer eens lekker vol en druk is geworden.
Daarbij vind ik het wel belangrijk om niet teveel in hetzelfde te blijven hangen, maar toch wel wil blijven vernieuwen. Maar wel met eigen handtekening graag.
Jeetje, wat is ie weer mooi! Ik vind het altijd heel dapper om te schilderen op een taart, maar je hebt het super gedaan
Ik begin te twijfelen of ik wel zelf mijn bruidstaart wil maken....
Heb er geen woorden voor! Alleen maar dat hij weer PRACHTIG is, toppie!
Prachtig! Ik geloof dat we toch maar moeten gaan trouwen.........
Ik vind hem beeldschoon !
wat een pracht an een taart zeg, wondermooi
met wat heb jij de taart gekleurt?
ik ken maar de gelkleurtjes
Wooooowwwww...... Heel mooi!!!! ....woooowww.....
heel mooi, heel bijzonder!
Oooohhhhh wat geweldig!!!
Ik ben zoooooo jaloers op jouw prachtige creaties!!
Super!!
Wow, je had al het
O, wow wat mooi zeg.
Echt geweldig!
Ik reageer eigenlijk nooit, ik kijk alleen, maar voor deze wilde ik toch echt even een reactie plaatsen. Echt fantastisch.
heel mooi en origineel,typisch wendy!!!!!
Hoe krijg je het voor elkaar?
Niet normaal joh, zo gaaf!
schitterend!!
Geen wonder dat je bij de top 10 (of 3?) van Nederland hoort.......
Elke taart is weer een plaatje, een genot om naar te kijken en een inspiratiebron voor velen!!
wow wat een mooi effect geeft dat schilderen zeg. Dat is iets wat ik nooit zal durven. Een drupje teveel en het mooie is weg denk ik.
Echt een hele mooie taart
top, gewldig, chique, prachtig, uitmuntend en ik kan nog wel even door gaan
Helemaal super! Dit bewijst nog eens extra dat er zoveel meer mogelijk is voor een bruidstaart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een bruidstaart met de natuur als uitgangspunt graag.