Re: Een bruidstaart met de natuur als uitgangspunt graag.
Prachtig wat een kunstwerk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een bruidstaart met de natuur als uitgangspunt graag.
Prachtig wat een kunstwerk!
Ooh, worden wij weer getrakteerd op een mooie foto van een supermooie taart van jou! Wat een plaatje, echt fantastisch!!!
Oh, Wendy, wat een mooie taart toch weer. Prachtig!
Wauw wat een andere taart, en met dat "andere'bedoel ik dat het echt heel erg origineel is..mooi, mooi mooi...super gemaakt.
Zo ontzettend geweldig mooi!!
Hele originele bruidstaart, super!
Wat een plaatje! Het is dat ik al getrouwd ben.....Deze wil ik ook wel op mijn trouwdag.
Dit is toch geen taart meer.... Dit is.... Dit is.... Dit is.... ehhhh... KUNST!
Werkelijk prachtig!
Mooi is 'tie uiteraard...maar deze vind ik ook super LEUK!
Ongelovelijk hoe U elke keer weer een totaal andere draai geeft aan een taart.
Het is gewoon niet bij te houden.
Waar haal je al die inspiratie vandaan?????
Wat is die prachtig!! Super met dat schilderwerk!
ohhhhh je had vanmiddag natuurlijk al verklapt wat voor taart je zou sjowen vandaag hier,.. maar jeeee,... dit had ik toch niet in mijn hoofd..
Wat een schat van een taart.. die lelietjes van dalen.. schitterend..
en dat bruidspaar hahaha.. zo leuk!!!!
een dikke pluim,.. en bedankt dat je ons zoveel kijkplezier geeft
ow super wendy
helemaal top, gaaf
complimenten hoor
Ontzettend, wat prachtig !!!
GE-WEL-DIG!!! echt weer een mooitje hoor! schitterend die combi van geschilderd en 3d decoratie!
Wat een plaatje. Echt super, dat geschilderde met 3-d bloemen en vlinders. Dat is nog eens een mooi huwelijkscadeau.
Prachtig!
1 woord...Prachtig!!
wendy,
je had het gisteren over de taart tijdens de workshop in wormer en je hebt geen woord teveel gezegd, hij is echt geweldig. Ik vind het nog knap dat je dat binnen die 9 of 16 uur hebt gedaan. Hij is echt helemaal top.
Nou dat is weer eens wat anders om wakker mee te worden......prachtig!!!!
Niks meer toe te voegen aan alle voorgaande complimenten!! Misschien alleen deze conclusie: jij hebt GOUDEN HANDEN ! En was jij gister in Wormer? Had ik moeten weten.Ik heb mijn bestelling gister opgehaald,ik had je graag een hand gegeven,misschien dat er iets van dat goud van jou handen over ging op de mijne!
Monique63
Wauw, deze is zoooo moooooi, echt prachtig gemaakt en die lichte kleurtjes erin, gewoon wauw!
Jeetje Wendy, hoe krijg je het toch weer voor elkaar.
ongelofelijk mooi en die sneeuwklokjes zijn echt waanzinnig leuk.
wauw wat is ie weer moooooi
WWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWW
wat is tie mooi zeg!!!
Prachtig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een bruidstaart met de natuur als uitgangspunt graag.