1

Onderwerp: mona toetje gebruiken???

Heb nog 2 dichte mona toetjes...3 dagen over datum....nog gebruiken of niet???

Weet dat dat in principe nog moet kunnen...maarja....

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: mona toetje gebruiken???

ikke zou t niet doen...you never know met zuivel :s

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

3

Ik gooi werkelijk als wat over datum is weg.. dus aan mij heb je niks..
maar als t voor jezelf is mischien eerst effe proeven?? zou t zelf niet aan een ander durven geven

4

Voor een ander? Nee, dan niet!

Als het voor jezelf is, effe proeven. Het is tenslotte "ten minste houdbaar tot" en niet "bedorven na"!

5 Laatst bewerkt door Adrienne (04-09-2009 12:21)

Jou kennende is het voor jezelf ;), en zou ik het gewoon even ruiken en dan proeven: je neus en tong liegen niet, of in ieder geval een stuk minder dan de uiterste verkoopdatum! :+

** Duh, ik zie net pas de tijd waarop je dit vroeg: je zal inmiddels al wel wat gedaan hebben! :lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Zo lang het maar niet voor de cupcakepicknick is, vind ik alles goed. :D
Ik vraag me af of het niet te vloeibaar is ondertussen om te gebruiken.....de smaak zal misschien nog goed zijn, maar de consistentie?

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

7

Adrienne schreef:

Jou kennende is het voor jezelf ;),

....  http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203F5.gif

8

Kadohke schreef:
Adrienne schreef:

Jou kennende is het voor jezelf ;),

....  http://content.sweetim.com/sim/cpie/emo … 0203F5.gif

Foei! Stout cypriootje! Niet mijn vriendinnetje plagen!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

9

:O Ik bedoeld het juist goed!!  :( Als ik jouw standaard voor wat je voor anderen bakt ziet, lijk je me niet het type om over-de-datum spullen in een 'verkoop'taart te willen doen... De knipoog was alleen omdat ik je niet echt ken...

Dus misschien heb ik het mis en zijn ze gewoon wel voor de cc-picknick! :P :lol:

( Ook dan zijn je neus en tong goed genoeg: kan andere Katja vast wel tegen :+ :lol: )

Groetjes, Adrienne

10

Adrienne schreef:

:O Ik bedoeld het juist goed!!  :( Als ik jouw standaard voor wat je voor anderen bakt ziet, lijk je me niet het type om over-de-datum spullen in een 'verkoop'taart te willen doen... De knipoog was alleen omdat ik je niet echt ken...

Dus misschien heb ik het mis en zijn ze gewoon wel voor de cc-picknick! :P :lol:

( Ook dan zijn je neus en tong goed genoeg: kan andere Katja vast wel tegen :+ :lol: )

WAhahahahaha...zo zie je maar....ik ben in de ban van "het lijnen"....dacht dat je meende dat ik het zelf op ging eten...helemaal alleen....2 bakken!!!   :D

11

Kadohke schreef:

WAhahahahaha...zo zie je maar....ik ben in de ban van "het lijnen"....dacht dat je meende dat ik het zelf op ging eten...helemaal alleen....2 bakken!!!   :D

:lol: :lol:  Ja joh, twee bakken, in je uppie :Y :lol:

Groetjes, Adrienne

12

dan hoef je voor de rest niets te eten  :lol:

zolang de deksel niet bol staat is het meestal nog goed. altijd eerst manlief een hapje laten proeven :lol: ;)