Onderwerp: 2e stapel: paarse sterren met pauwen veren
Onderste laag: Chocolade cake gevuld met cocao botercreme en Dulce de leche en verbrokkelde Bros chocolade.
Bovenste laag: Aardbeien vlaai vulling en botercreme.
Bekleed met fondant.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2e stapel: paarse sterren met pauwen veren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Onderste laag: Chocolade cake gevuld met cocao botercreme en Dulce de leche en verbrokkelde Bros chocolade.
Bovenste laag: Aardbeien vlaai vulling en botercreme.
Bekleed met fondant.
Dit is apart zeg.
Ziet er erg leuk uit. Een speciale reden voor de pauwenveren?
Hij is heel erg leuk!
Dit is apart zeg.
Ziet er erg leuk uit. Een speciale reden voor de pauwenveren?
Geen reden. Vond het gewoon een mooi geheel. :-)
Pauweveren,pauweveren...!!!!
Eerst dacht ik dat je ze echt gemaakt had,dat is knap dacht ik bijmezelf.
Maar echt veren van een pauw,dus nu loopt er bij jou een pauw zonder veren,zielig beestje
Maar hij is wel heel erg leuk hoor zo,mooie kleur paars.
Pauweveren,pauweveren...!!!!
Eerst dacht ik dat je ze echt gemaakt had,dat is knap dacht ik bijmezelf.
Maar echt veren van een pauw,dus nu loopt er bij jou een pauw zonder veren,zielig beestje
Maar hij is wel heel erg leuk hoor zo,mooie kleur paars.
Van t plaatselijke kinderboerderij ja! haha! Nee, ik heb de veren gewoon gekocht bij Xenos :-)
Ik vind het paars heel mooi van kleur en de taart is leuk...maar ik vind de pauweveren totaal niet bij de kleur passen....het zou echt heel mooi zijn denk ik als je de kleuren van de pauwveren gebruikt voor een taart....
Maar dat is mijn mening....Verder vind ik de taart mooi gemaakt hoor
Super!!! nu weet ik wat ik op mijn bruidstaart wil!!!
Doe je die ''pauweveren uiteinden'' in huishoudfolie wikkelen??
(hmmm pauweveren uiteinden klinkt goed nl.. toch??)
of prik je die er gewoon in??
Ik vind je taart heel mooi!!
En het idee is heel leuk, maar ik ben het eigenlijk ook met Conny eens, misschien had je beter voor witte pauweveren kunnen kiezen.
Ik vind het een hele mooie taart ook al kleuren de veren er misschien niet helemaal bij.
Arme pauw, je veren in een taart zien eindigen. Al is dat vast beter dan zelf in de pan belanden
Een hele mooie taart, maar ook ik vind de veren er niet mooi bij kleuren.
Ik vind het een leuke taart maar de kleuren combi vind ik niet zo geslaagd. Ik zou ook kleuren uit de veren voor de taart gebruiken.
Witte pauwenveren? Waar zou ik die in godsnaam kunnen krijgen?
Tja, de kleuren. Ik vind het er juist wel goed bij passen. Anders zou het zo ton sur ton eruit zin. En het knalt lekker zo. Maar ieder zn smaak natuurlijk. :-D
Diegene die m kregen waren er iig helemaal lyrisch over.
Ehm, van een witte pauw natuurlijk Maar die zie je niet veel, toevallig dat er hier in de buurt wel 1 loopt maar vrees dat zijn/haar veren ook al in een taart zitten, zag dat ie gister toch wel kaal was van achter
Ik vind hem prachtig, vraag me ook af hoe je de veren in de taart steekt.
ik vind het ook erg mooi dat de kleuren er zo uitknallen. anders wordt het maar een saaie taart. mooi gedaan!
Ik vind dat jij taarten maakt met lef!!!
Ziet er super uit joh zo.
ik vind hem gaaf zeg
erg appart!
ik vind hem ook wel gaaf.
Hele leuke taart, zelf had ik idd de taart ook in de pauwverenkleuren gemaakt, maar het idee vind ik superleuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2e stapel: paarse sterren met pauwen veren