1

Onderwerp: Anubis???? Hoe???

Hallo iedereen,

Graag zou ik een taart willen maken met het thema huis Anubis!!  Nu heb ik hier al een aantal taarten gezien die werkelijk WAAAUUUWWWW zijn en ik daarom ook als inspiratie zou willen gebruiken nl de taarten met het huis op gepuzzeld.  Hoe doen jullie dat??? en waar halen jullie dat prentje vandaan?  Hoe krijge jullie dat zilver op de taart (letters)?
Je ziet, veel vragen in dat warhoofdje van me!!!!!
Enorm bedankt

Groetjes
Britt

2

Re: Anubis???? Hoe???

ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft, ikzelf heb nog een anubis taart gemaakt dus wat betreft het plaatje kan je het beste de voorbeeldtaart en daar de makers van mailen en het hun rechtstreeks vragen.

maar wat betreft zilver, dat kan je erop dusten, als je je marsepein/fondant eerst grijs gekleurd hebt geeft dat t mooiste resultaat.

3

bedankt Brigitte,  ik zal het eens vragen aan hen!!  bedankt nogmaals om te reageren.  Groetjes Britt

4

hoi hoi,

ik heb van de week een anubis taart gemaakt. Nog niet geplaatst, staat nog op het toestel...... Ik heb anubis gegoogeld en daarbij op afbeeldingen gezocht. Ik vond een foto van het huis. Die heb ik geprint en uitgeknipt. en dat als mal gebruikt . Beetje 3-d gemaakt door de gedeeltes van het huis die meer naar voren komen dubbel te doen.. Snap je hem nog... haha. Ik zal hem straks ff op de computer zetten misschien is het dan duidelijker

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

Hoi,
Ik heb ook een anubistaart gemaakt. Ik heb de foto'van het huis nagetekend op marsepein. De taart staat hier ergens tussen de stapeltaarten.
Succes