Re: eindelijk mijn workshop voorbeeld, stapel lekkers.
Ik had hem al gespot in je album! echt super!!! Moet ik toch weer eens jouw kant op komen! (een logeeradres heb ik nu al en dan ben ik in 5 min bij je
)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk mijn workshop voorbeeld, stapel lekkers.
Ik had hem al gespot in je album! echt super!!! Moet ik toch weer eens jouw kant op komen! (een logeeradres heb ik nu al en dan ben ik in 5 min bij je
)
Wowww...wat MOOI zeg!!
Wat Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een ontzettend leuk idee deze taart, ik ga gelijk watertanden als ik al dat lekker zie
Jaaa, deze is zo gaaf!!
wat mooi! weat mooi! wat mooi! zit te applaudiseren aan deze kant van de PC. helemaal mijn smaak. dit zou ik willen leren!
geweldige taart super idee voor een workshop
Wow! Leuk ontwerp!!
Heeeel erg gaaf!
ohhh ik heb hem opgeslagen als taart idee... al weet ik zeker dat ik zoiets moois niet maak
Wow Wendy! Deze is geweldig! Pr8ige kleuren. Zoiets ook in dummy realiseerbaar? Want zoiets op de keukentafel.............................. (of m'n nieuwe barkrukkenset.....)
Moet ook maar nodig es naar een logeeradres op zoek gaan
Super mooie taart.
Wow Wendy! Deze is geweldig! Pr8ige kleuren. Zoiets ook in dummy realiseerbaar? Want zoiets op de keukentafel.............................. (of m'n nieuwe barkrukkenset.....)
Moet ook maar nodig es naar een logeeradres op zoek gaan
Of een keer samen rijden, vanuit friesland!
Die is supermooi, en ziet er echt heerlijk uit.
Knap hoor.
Fantastisch Wen.... ik hoop dat ik de volgende keer op tijd ben voor een workshoppie..... Ik houd je "in de gaten" :-)
Supergaaf!!!!!
Jammer dat ik niet die workshop ga volgen maar de kasteeltaart ga doen met draakje. Heb je daar al een foto van???
ohh wat leuk om nou te zien wat het worden gaat!
Het ziet er zo leuk uit!
Helemaal geweldig
Oh wat is ie l
Super mooie taart.
smarianne schreef:Wow Wendy! Deze is geweldig! Pr8ige kleuren. Zoiets ook in dummy realiseerbaar? Want zoiets op de keukentafel.............................. (of m'n nieuwe barkrukkenset.....)
Moet ook maar nodig es naar een logeeradres op zoek gaanOf een keer samen rijden, vanuit friesland!
Dat vind ik een strak plan Machteld. Maar dan doen we er wel een overnachting bij hoor. Ergens ff lekker eten..........
heel leuk zeg. Superrrr
oohhh deze is zo leuk en helemaal in mijn smaak....
( mijn oudste zou zeggen ohhh neeeee alweer stippen )
Ooooooooh GAAF!!!
Dat zou ik ook graag eens leren, wat ben je toch een kunstenares!!
Geweldig leuk!!!
Hij is fantastisch, Wendy!! Doe mij maar een hapje van....alles
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk mijn workshop voorbeeld, stapel lekkers.