Re: Helaas niet gelukt :(
hmm crunchie! ik vind dat zo'n heerlijke chocola! oh ik mis die chocola zo ergggggg....leuk idee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Helaas niet gelukt :(
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hmm crunchie! ik vind dat zo'n heerlijke chocola! oh ik mis die chocola zo ergggggg....leuk idee
Ohhhhh.......helemaal geweldig Petra!!!
Mooie foto's ook!
echt echt echt superschattig!!!
Nou, jammer hoor, dat het niet gelukt is...
Wat een leuk geheel!!
Wat een superleuk idee, die ga ik ook zeker eens maken.
Misschien een hele domme vraag..
maar hoe heb je de vleugeltjes gemaakt?en wat kan ik als alternetief gebruiken voor die Crunchie?
ik ken dat namelijk niet en weet niet waar ik t moet kopen..*heb nog cupcakemix in huis en zwarte en gele fondant
en een schoonma die snel jarig is en keurmeester voor honing is..Ik pik je idee ff hoor
De vleugeltjes heb ik gemaakt van ouwel (snoeppapier). Of Crunchie in Nederland te krijgen is weet ik niet (vast wel in Engelse winkeltjes) en iets wat er op lijkt heb ik ook nog nooit hier gezien. Maar honeycomb kun je zelf maken, dat kun je er ook in stukken op leggen.
Heel erg vrolijk deze, wat een supercreaties!
OEEEEEEEE...ik zie CRUNCHIES!!!! Hmmmmmmmmmmmmmm!!!!!
Kun je bij hier trouwens kopen in de winkels van "TUINEN"
Maar goed dat het je niet gelukt is anders hadden we dit moeten missen!!!!TOP!!!
wat een superblije cc zijn dat zeg!!! heel erg leuk zo!
Ze zijn mega LEUK!!!! Hup, <<move>> naar m'n mapje "favorieten"
wat een schatjes
Wat leuk!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Helaas niet gelukt :(