Onderwerp: Taart voor oma.
Voor oma's 88 ste verjaardag een echte oma-taart gemaakt. Gevuld met oma's lievelingsvulling: chipolatapudding, botercreme en lemoncurd. bekleed met fondant.
Helaas is de foto een beetje flets.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart voor oma.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor oma's 88 ste verjaardag een echte oma-taart gemaakt. Gevuld met oma's lievelingsvulling: chipolatapudding, botercreme en lemoncurd. bekleed met fondant.
Helaas is de foto een beetje flets.
Erg mooi! Mooie kleurencombi!
Mag ik vragen hoe je die roosjes zo gemaakt heb. Ik moet ook roosjes maken, maar vind die van jou erg mooi!!
Mooi, heel stijlvol!
heel mooi.
daar zou oma blij mee zijn :-)
Mag ik vragen hoe je die roosjes zo gemaakt heb. Ik moet ook roosjes maken, maar vind die van jou erg mooi!!
Ik heb het voorbeeld van Carin hier van het forum. Het is al een oud topic het heet :wil iemand helpen met roosjes maken. Ik ben niet zo goed in het toevoegen van de link dus je moet anders even bij zoeken kijken. succes.
Ik denk dat je deze bedoelt... http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17954
Ik vind die parels zo mooi, van de onderrand. Maakt het geheel echt super-sjiek!
*)
Hele mooie omataart!
Heel erg mooi, en lief ook.
Daar was ze vast wel blij mee 
Leuk! En de parels lijken net echt!
Mooie kleuren, chique taart!
Hele mooie taart.
Groetjes Wendy
Je oma boft maar met zo'n kleindochte. Meis, wat een plaatje!!! Mag ik m opslaan ter inspiratie? Ik vind m zooo mooi!!!
Natuurlijk mag je 'm opslaan Berthine!
Mooie taart...
Dank iedereen voor de positieve reacties.
Mooie chique taart!
mooie taart zeg!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart voor oma.