Onderwerp: Toetje op straatbbq!
Vorige week hebben we een straatbbq georganiseerd. Samen hebben, Maroesja (buuf) en ik 50 cupcakes gemaakt als toetje. En dat viel errug in de smaak!
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Toetje op straatbbq!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vorige week hebben we een straatbbq georganiseerd. Samen hebben, Maroesja (buuf) en ik 50 cupcakes gemaakt als toetje. En dat viel errug in de smaak!
Bedankt voor het kijken!
Mooie cc's hoor! En lekker fris die "aqua" kleuren!
heel mooi. en hele mooie kleuren :-)
Leuke cupcakes hoor buuf! Ik had ze ook al geplaatst, maar bijna geen reacties op.
Mooi die cc'tjes en de kleur is ook erg mooi
Leuke cupcakes hoor buuf! Ik had ze ook al geplaatst, maar bijna geen reacties op.
Ik vond ze al zo bekend... hahaha, daardoor dus!
heel leuk gedaan, mooie structuurmatjes ook. Mag ik vragen waar je die hebt kunnen kopen?
heel leuk gedaan, mooie structuurmatjes ook. Mag ik vragen waar je die hebt kunnen kopen?
Die vraag zou de buurvrouw moeten beantwoorden..
Die geribbelde heb ik een tijdje geleden hier via het forum gekocht. Met die kleine bloemetjes komt uit Engeland en die swirl heb ik bij taart en decoratie gekocht.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Toetje op straatbbq!