1

Onderwerp: Wie wil mij rozen leren spuiten met icing/botercreme in Friesland????

Nou het onderwerp zegt het al....
Verschillende soorten spuittechnieken begin ik al iets onder de knie te krijgen maar het maken van een mooie roos van Icing/Botercreme lukt niet.
En om daar nou speciaal een dure workshop voor te volgen (het gaat dus alleen om die roos) vind ik zonde.
Is er iemand in de buurt van Heerenveen, Friesland die deze techniek wat kent en het mij tijdens een kopje thee zou willen leren?

Groet van Josje

Re: Wie wil mij rozen leren spuiten met icing/botercreme in Friesland????

ik heb 2 dezelfde topics verwijderd uit decoreren. Als je erachter komt dat je een topic dubbel of verkeerd hebt geplaatst, kun je dat via knopje rapporteren aan ons melden.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik heb het mijzelf geleerd door heel veel youtube filmpjes te kijken en daarna met een zak icing te gaan oefenen.

http://www.youtube.com/watch?v=I1x2pkILr_g
hoe deze mevr. het doet was voor mij ook het makkelijkst.
Ik doe het op een chinees eetstokje, rosenail heb ik ook maar dit vind ik sneller en makkelijker en ik haal hem eraf met een schaar.

Hopelijk heb je hier ook wat aan, veel succes!

Leuk filmpje :Y
Heb ik ook al een paar keer zitten bekijken!

I'm not bossy, I just have better ideas...

5

Echt een hypnotiserend filmpje zeg.....zoals zij het doet lijkt heel gemakkelijk.
Ik ben zelf ook al aan de slag gegaan, maar vind het moeilijk om uit te vogelen op hoeveel graden ik bijv. mijn spuitzak moet houden en hoe ik de blaadjesverdeling goed moet krijgen. Dat filmpje nog maar een paar keer bekijken en oefenen maar.

Iemand nog handige tips over de hierboven genoemde "moeilijkheden"?

Groet van Josje