1

Onderwerp: Koffie vulling! Heeft iemand tips?

Ik heb voor a.s. zaterdag een bestelling. De klant wil graag een "koffie"vulling in de taart hebben. Hebben jullie ideetjes/suggesties en evt combinatie vullingen?
Ik heb zelf g

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

2

Re: Koffie vulling! Heeft iemand tips?

Ik maak zelf altijd de volgende vulling:

merengue botercreme daarbij wat eetlepels cacao (naar smaak)
dan goed door elkaar doen en daarna wat lepels oploskoffie erbij (ook naar smaak)

ik denk dat het ook wel kan zonder de cacao, eigenlijk nooit geprobeerd...

iedereen hier vind dit in iedergeval een lekkere vulling :)
meestal combineer ik het met kersenvlaaivulling of een laagje gesmolten chocolade.

succes!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

mokka=koffievulling, als je mokka in de zoekfunctie tikt vindt je een hele hoop!

4

Bedankt, ik ben zelf geen mokka Fan, maar heb wel een aantal (denk ik) lekkere recepten gevonden.

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

5

Wat ook lekker is chocolade mouse maken van repen chocolade met cappucino smaak.

6

Bavaroispoeder aanmaken met lekker sterke koffie!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

Ik heb koffies maakstof bij de Carrefour in Belgie gehaald. Ik weet niet of je het in Nederland kan krijgen maar het lijkt me wel.
Smaakt als een sterke bak van mijn oma!

8

MicieK schreef:

Ik heb koffies maakstof bij de Carrefour in Belgie gehaald. Ik weet niet of je het in Nederland kan krijgen maar het lijkt me wel.
Smaakt als een sterke bak van mijn oma!

Ik denk dat het bij ons Buisman is.

groetjes van Ann

9 Laatst bewerkt door Spices (03-09-2009 08:44)

Botercream mix van de webshop en inplaats van water sterke koffie/espresso maken en samen met de mix mengen en even laten staan, om de kleur donker te krijgen doe ik donkerbruine gel van de Wilton kleuren of een theelepel cocoa poeder bij de mix toevoegen en beetje koffie essence
Ik maak dit meestal en dag van tevoren even laten rusten en de volgende dag is het heerlijk desnoods doe ik nog een beetje poedersuiker bij de mix om het zoeter te maken :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".