1

Onderwerp: Ik zoek een vulling om de taart extra hoog te maken!

Zoals de titel het al zegt: Ik zoek een vulling om de taart extra op te hogen.

Het is een stapeltaart, en ik had net iets te weinig beslag, maar nu vind ik de taarten toch net iets te laag.

Met welke vulling wordt een taart lekker hoog, zonder dat de vulling ertussenuit wordt geduwd als de taarten op elkaar gestapeld worden?

Alvast bedankt :D

In mei leggen alle vogels een ei
En in Maart.... Bak ik daarvan een Taart !!!

2

Re: Ik zoek een vulling om de taart extra hoog te maken!

monchou met slagroom en kersenvlaai erbovenop
en als extraatje nog wat bastognekruimels.....

3

als je maar een flinke dijk van botercreme maakt en hem daarna in de koelkast zet, zodat de boter hard wordt... dan kun je het midden volsmeren met van alles en nog wat!

4

tja, het moet natuurlijk nog wel te eten blijven he, want heel dikke lagen vulling maakt het er niet altijd lekkerder op hoor!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

lekker mischien en stevig genoeg een laag notenschuim ( heet dat zo) word in je taart wat zachter maar smaakt geweldig !

6

Zo als Kwebbeltje als heeft gezegd je moet het nog wel kunnen eten en als je een dikke laag vulling erin smeer lijk mij niet echt lekker want de vulling kan heel snel de smaak van de taart overheersen!

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".