Onderwerp: Wie heeft DE tip
Tegen ingezakte, papier loslatende en meer luchtige cc's?
ja zelfs de nigella cc al geprobeerd maar van de 12 lukken er steeds maar 6
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie heeft DE tip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tegen ingezakte, papier loslatende en meer luchtige cc's?
ja zelfs de nigella cc al geprobeerd maar van de 12 lukken er steeds maar 6
Ik gebruik ook altijd het recept van Nigella en heb nooit loslatende papiertjes!!!
Ik gebruik meestal de witte van Dr.Oetker en die koop ik bij de Marskramer!
De smaak van die cupcakes is heerlijk!!
Als ze inzakken moeten ze misschien iets langer in de oven. Voor luchtiger wat langer mixen of anders een beetje bakpoeder erbij. Tegen het loslaten..... Ik leg een plank op m'n muffinvorm en draai dan het geheel om. Dan de vorm eraf en ze 1 voor 1 weer rechtop zetten.
ik heb een siliconenvorm en nooit loslatende papiertjes, misschien maakt dat uit; in een metalen blik fixeert de boel eerder, dus meer kans op loslaten?
de cupcakemix van de hebshop en de cupjes van ateco (bij Love to bake) zijn voor mij de ideale combinatie. (maar ook mijn gewoon cakerecept blijft mooi in de cupjes zitten)
ik bak ze op 180 graden op advies van onze cupcake koningin Marlies (www.partycupcakes.nl)
en hoelang mixen jullie?
de mix doe ik volgens de beschrijving op de verpakking
had ik gedaan, maar toch ingezakt voor de helft
dit weekend maar weer t recept maken.
of welke vind jij fijner? mix of recept?
ik vind ze allebei heel fijn en lekker! Wat doe je met je oven? ik zet ze +/- 17 min op 180 graden (hete lucht) en heb eigenlijk altijd hoge (te hoge) cupcakejes.
kom anders maar eens proeven (wat doe je op 5 oktober?
)
20 minuten op 190
ik denk dat ze dan te hard gaan en dat het daar mis gaat. Probeer het eens met mijn minuten en graden? Ben benieuwd!
ga t proberen! wordt vervolgd!
ps, wanneer moet je de cutters terug hebben? ga ze zaterdag gebruiken, en ga maandag ff een midweekje weg, ben je maandag thuis breng ik ze voor ik vertrek nog ff langs!
Maandag ben ik ip thuis. Moet een bruidstaart voorbereiden dus niet veel geks van plan. In de voormiddag nog even boodschappen doen maar voor de rest lekker in de keuken bezig
oke is prima!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie heeft DE tip