1 Laatst bewerkt door Dagmar (02-09-2009 21:04)

Onderwerp: Help mij! (beetje rare vraag...)

Ik wil graag een taart maken voor het 30 jarig huwelijks jubeleum van mijn schoonouders. Nou wilde ik een beetje een over the top taart maken, maar ik kom er niet uit.
Sowieso wil ik de onderste oilily achtig en ik vind de cherryblossom taarten heel mooi, dus wilde die graag combineren. Maar ik weet niet hoe. De taarten zijn zo verschillend dat ik het eigenlijk niet zo bij elkaar vind passen...
Dus ik heb hem getekend zoals ik het in mijn hoofd had. Door de kleuren op elkaar aan te passen dacht ik het toch passend te kunnen maken. Nou vind ik het wel aardig bij elkaar, maar niet wat je denkt WAUW. En dat is eigenlijk wel wat ik wil ;)
Hieronder het ontwerp tot nu toe;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LPRBBGT8-1.jpg

Ik kan wel een beetje hulp gebruiken, dus mijn vraag; wat zouden jullie doen? De kleuren nog wat veranderen, of gewoon de bovenste taart wat minder ' zoet' maken en wat meer over de top...

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

2

Re: Help mij! (beetje rare vraag...)

Uhm...wat wil je weten dan?

Volg je hart...want dat klopt!

3

mniek schreef:

Uhm...wat wil je weten dan?

er ging even wat fout, te vroeg op enter gedrukt!
Bericht is nu aangepast

4 Laatst bewerkt door Miss Pebble (02-09-2009 22:50)

Vind het anders wel mooi bedacht zo. Alleen zijn de kleuren op je tekening wat flets...
Als je in het echt met fellere kleuren werkt en die krulletjes en de dertig met goud maakt lijkt het me een supermooie taart worden!

SUCCES!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Ik ben het met Petra eens! Het ontwerp ziet er al heel gaaf uit.

Groetjes Elise

6

weet je wat misschien ook leuk is... die krullen van de oililly onderkant, daar takjes van maken van de cherryblossom

7

Cakes by Petra schreef:

Vind het anders wel mooi bedacht zo. Alleen zijn de kleuren op je tekening wat flets...
Als je in het echt met fellere kleuren werkt en die krulletjes en de dertig met goud maakt lijkt het me een supermooie taart worden!

SUCCES!

Ik had inderdaad ook bedacht dat de kleuren in het echt feller moeten, en de goude dust van de cijfers en krullen is besteld!
Ik zat alleen te twijfelen om het groen misschien nog blauw te maken (vind groen en goud niet zo'n hele mooie combinatie eigenlijk... :nooo ) en er een 3 stapel van te maken; de onderste oilily, middelste cherryblossom en bovenste weer oilily, misschien dat het dan meer een geheel wordt? Maar dan heb ik wel veeeeel te veel taart en moet ik nog een bakblik kopen (wat ik natuurlijk niet zo erg vind, maar mijn bankrekening wel :-D )

kaar schreef:

weet je wat misschien ook leuk is... die krullen van de oililly onderkant, daar takjes van maken van de cherryblossom

Dat is natuurlijk ook nog een idee! maakt het ook wel weer meer een geheel..

8

ja dat dacht ik ook :)