1

Onderwerp: Telraam

De opdracht was voor iemand die haar examen voor register accountant heeft gehaald. Ze wilde graag een hele gekleurde, over the top taart met telraam en allemaal cijfertjes. Nou ik denk dat ik de opdracht wel ben nagekomen.
Kan iemand mij alleen vertellen waarom het zo lang duurde?????? Het ziet er zo simpel uit maar het heeft me zo ontiegelijk veel tijd gekost! :( grrrrrrrrrrrrr

maar ja. hier het resultaat:

http://i26.tinypic.com/vngm79.jpg

(er staat aan de rechter kant "mazel tov"wat gefeliciteerd betekent in Hebreeuws aan de linker kant staat haar naam :))
Bedankt weer voor het kijken en de op/aanmerkingen zijn altijd fijn!
Groetjes

2

Re: Telraam

Wat dacht je van al die tapits, daar gaat een hoop tijd inzitten. Maar het is wel de moeite geweest,  ik vind 'm erg geweldig leuk uit zien!

mijn taart is de moeite waard!

3

Kan me wel voorstellen dat het lang duurde: een groot aantal cijfers. Balletjes in allerlei kleurtjes. En dan het telraam nog.
Erg leuk gedaan!

4

Erg leuk gedaan!!!

5

Volgens mij kosten de meeste taarten veel tijd! Hoe meer er op moet, hoe meer werk je er aan hebt. De jouwe zit goed vol, dus kan ik me voorstellen dat het lang heeft geduurd!

Hij is wel heel mooi geworden!

6

Inderdaad zijn ze allemaal errug arbeidsintensief maar bij deze dacht ik, ah simpel, zo gebeurd. Maar dan vliegen de tappits je om de oren, rollen de ballen door de keuken en moet je maar zorgen er iets leuks van te maken :)
kweenie of ik dit nog es zo doe!

aan de andere kant, die tappits zijn nieuw dus ik heb wel heeeeeeeeeeel goed kunnen oefenen! :) :)
Bedankt allemaal!

7

die is echt leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Leuk hoor!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

9

hij is heel erg leuk ga hem onthouden is iets voor klijneren kinderen

Leuk geworden hoor.

Groetjes Cindy

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

11

Haha wat grappig! Super gedaan!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

12

Heel leuk gemaakt!

13

Erg mooi gemaakt

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".