1

Onderwerp: Weer eens een taart...

Hallo,
zo af en te maak ik eens een taart en dat vind ik erg leuk!
Maar doordat ik het niet zo vaak doe is het altijd weer een hele klus om alles bij elkaar te zoeken en het te maken!! Deze is gevuld met mona luchtige yoghurt pudding kwarktaart citroen en lemon curd.
Ik vind het alleen erg moeilijk om de rand om de taart te maken, heeft iemand tips???
Dit is het resultaat:

http://wendyta.webs.com/photos/Mijn-zelfgemaakte-taarten/DSC05013.JPG

http://wendyta.webs.com/photos/Mijn-zelfgemaakte-taarten/DSC05015.JPG

Ik ga voor vrijdag een Hello Kitty taart maken en wil deze vullen met mona luchtige yoghurt pudding kwarktaart aarbeien, wat is dan lekker voor de tweede laag??

Alvast bedankt.

Groetjes

Re: Weer eens een taart...

Wat leuke teletubbies heb je gemaakt! Super dat zij zo 3 d zijn

3

heel erg leuk :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

www.wenseentaart.nl schreef:

Wat leuke teletubbies heb je gemaakt! Super dat zij zo 3 d zijn

Ik heb ze 3d gemaakt met "teletubbie klei vormpjes". Te koop bij de kruitvat. Erg handig, vooral als je normaal alleen maar puzzel plaatjes kunt maken!!

5

Hoe lang geleden heb je de teletubbies maal gekocht? Ik wil ze ook graag hebben!!
Ik mag ze nu gelukkig even van Lilian lenen om een taart voor mijn zoontje te maken :)

6

Heeeeel leuk gemaakt!!!! voor de rand zie je vaak van die balletjes hier op de site, ook erg leuk!!!

7

Balletjes doen het altijd goed, en zijn ook vrij snel te maken als je er eenmaal de slag van hebt. Maar je kan ook een lint om de taart doen, en aan de achterkant vastmaken met een klein drupje icing of een stukje dubbelzijdig plakband.

Ik vind de tubbies erg leuk. En mooie letters. Heb je die zelf uitgesneden of heb je daar een uitsteker voor?

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

8

Een hele leuke taart en een goed idee die vormpjes!

9

Leuk gedaan!

10

Leuk :)

11

Susana schreef:

Hoe lang geleden heb je de teletubbies maal gekocht? Ik wil ze ook graag hebben!!
Ik mag ze nu gelukkig even van Lilian lenen om een taart voor mijn zoontje te maken :)

Ik heb die mal denk ik zo'n 3 maanden geleden gekocht. Bij de kruitvat in Hoofddorp. Wij hebben 2 kruitvats, bij de ene hadden ze het niet meer en bij de andere wel, ik wil wel voor je kijken en eventueel opsturen.

12 Laatst bewerkt door WendyT (01-09-2009 09:43)

mamaricky schreef:

Balletjes doen het altijd goed, en zijn ook vrij snel te maken als je er eenmaal de slag van hebt. Maar je kan ook een lint om de taart doen, en aan de achterkant vastmaken met een klein drupje icing of een stukje dubbelzijdig plakband.

Ik vind de tubbies erg leuk. En mooie letters. Heb je die zelf uitgesneden of heb je daar een uitsteker voor?

*)

Hoe doen jullie dat dan met die balletjes????
En dat sommige er een lint omheen doen dat is me echt nog nooit opgevallen, handig!
De letters zijn uitstekers van de Hema. Het is een rond metalen doosje met deksel met het hele alfabet erin. En ik heb ook de cijfers ervan. Verkopen ze ook nit bij elke Hema dus is even zoeken.

13

Leuke taart! Die balletjes voor de rand kun je maken van de First Impressions Perfect Pearls.

Een tweede laag bij de Mona pudding kwarktaart aardbei zou aardbeienjam kunnen zijn of verse aardbeien (zolang ze er nog zijn). Je zou er ook nog een dun laagje witte chocolade tussen kunnen doen.

14

WendyT schreef:
Susana schreef:

Ik heb die mal denk ik zo'n 3 maanden geleden gekocht. Bij de kruitvat in Hoofddorp. Wij hebben 2 kruitvats, bij de ene hadden ze het niet meer en bij de andere wel, ik wil wel voor je kijken en eventueel opsturen.

Dat zou ik heel fijn vinden want ik heb heel Utrecht afgezocht en nergens meer te vinden.

Ik hoor het wel als het gelukt is.

Alvast bedankt.

15

Susana schreef:
WendyT schreef:
Susana schreef:

Dat zou ik heel fijn vinden want ik heb heel Utrecht afgezocht en nergens meer te vinden.

Alvast bedankt.

Ik heb vandaag gelijk even voor je gekeken maar helaas hadden ze hem niet meer!!
Het is geloof ik van play doo, mischien even op internet zoeken.

16

WendyT schreef:
Susana schreef:
WendyT schreef:

Alvast bedankt.

Ik heb vandaag gelijk even voor je gekeken maar helaas hadden ze hem niet meer!!
Het is geloof ik van play doo, mischien even op internet zoeken.

Hoi Wendy,
Het is jammer maar bedankt voor het kijken.