1

Onderwerp: Diego

Puzzelen is niet favoriet bij me, dus na het boetseren van Sesamstraat, moest ik er toch echt aan geloven, er moest toch ook nog een Diego gepuzzeld worden voor Navin (spreek uit Nawien) de ontvangers waren er weer zeer blij mee, gevuld met de standaardvulling.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMIRF8OG.jpg

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Diego

Nou.... voor dat het niet jouw ding is: geweldig!

Wow erg mooi, ook de achtergrond is erg mooi.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

4

Deze is zoo leuk, heel mooi

Groetjes Esther

5

wow...ik moet alles nog leren (ben nog een beginneling) maar wat ziet dit er mooi uit!

6

oooh wat een leukerd. echt geweldig

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Hartstikke mooi, niks van te zien dat puzzelen niet je ding is

8

Joyce84 schreef:

Hartstikke mooi, niks van te zien dat puzzelen niet je ding is

Dank jullie wel. Ik kan hier niet zo mijn ei in kwijt, maar misschien komt dat omdat ik het nog niet zo vaak gedaan heb, dus misschien komt het wel.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

9

super toch? mijn puzzel knalde weer uitelkaar bij het rollen op de taart:mad:

gek op Taart!

10

Prachtig gepuzzeld! Mooi gemaakt hoor!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

11

leona&co schreef:

super toch? mijn puzzel knalde weer uitelkaar bij het rollen op de taart:mad:

Huh...die zin snap ik niet helemaal! ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

Misschien niet je ding maar je kan het wel goed!

Groetjes Cindy

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

13

Heel mooi

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".