1

Onderwerp: Een aparte kleurcombinatie...

Ik had opeens zomaar heel erg veel zin om een taart te maken, dus ben ik aan de slag gegaan.

De kleurcombinatie is nogal vreemd, je kan het hele verhaal lezen  (niet zo heel erg boeiend) maar je kan ook gewoon zelf naar de taart kijken!!

Hier dus dat lange verhaal over het ontstaan van de taart
----------------------------------------------------------------------------------
Ik dacht, laat ik eens gewoon beginnen , zonder een ontwerp te maken van te voren, en kijken wat er uit komt:

Ik begon maar gewoon een beetje wat kleuren te mengen......en te mengen.....
En toen kwam er wit met geel en een soort mega licht paars uit.

Ik had mooi de taart bekleed, toen ik begon te bedenken hoe ik hem verder zal gaan decoreren.

Ik keek nog eens goed naar de taart, en nog eens en nog eens, maar ik had opeens geen inspiratie meer.

''Laat ik maar eens een cadeau-strik proberen te maken'' dacht ik toen, dat wilde ik toch altijd al een keer proberen.

Ik las dat je daar eigenlijk al minstens een dag van te voren aan moet beginnen, maar omdat er daarvoor geen tijd meer was, deed ik het in

In mei leggen alle vogels een ei
En in Maart.... Bak ik daarvan een Taart !!!

2

Re: Een aparte kleurcombinatie...

Ik vind het wel erg leuk hoor :)

3

Wat apart, maar onwijs leuk!

Groetjes Esther

4

Hij is best leuk zeg,  en mooie strik !!!

Groetjes, Conny

5

Heel apart die kleuren bij elkaar gemengd! Leuk gedaan!

6

Ik vind die kleurtjes echt heel leuk!!!! Leuk patroontje ook, weer es iets anders.
Die strik valt niet tegen voor 1 middag hoor, ben benieuwd hoe het resultaat zal zijn als je m de tijd geeft die hij nodig heeft om te drogen....volgens mij komt dat helemaal goed!!

Groetjes, Berthine
Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt.....

7

nou het heeft wel wat hoor die kleuren combinatie

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

Mooi

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".