1 Laatst bewerkt door Vanes (01-09-2009 19:29)

Onderwerp: help, ouwel plakt aan het plastic

Ik heb onlangs bij iemand een ouwel (dubbel dik) besteld voor op de taart, maar nu hebben ze hem gelevert op een plastic vel... en jaja ik krijg hem er dus niet vanaf. Het brokkeld zo onder mijn handen vandaan.
Heb hem vrijdag nodig dus 'even' een nieuwe bestellen lukt niet meer.
Iemand tips om toch te proberen om hem iets heelhuids van dat plastic af te krijgen??

2

Re: help, ouwel plakt aan het plastic

Even op de verwarming (of op het blad van het gasfornuis als de oven aanstaat, is lekker warm) of in de zon leggen doe ik meestal met icing. Ik weet niet of dat ook bij ouwel zo werkt. succes!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

ik heb dezelfde probleem met mijn frosting sheets,maar ik leg ze even in de koelkast,dan komen ze zonder te breken los van de folie ,ik weet niet of op ouwel ook van toepassing is....ander kan jij even bellen met de persoon dat aan jou geleverd heb,en vragen wat beste is.

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

4

Heb idd al de persoon al gemailt dus wacht dat even af... En anders knip ik een kartonnetje in de zelfde maat en leg het los boven op de taart, tis niet anders hihi.