Re: Bruid tekende eigen bruidstaart......
Die heb je echt perfect nagemaakt
www.freewebs.com/taartvanrenate
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruid tekende eigen bruidstaart......
Die heb je echt perfect nagemaakt
Wat enig zeg! Leuke opdracht!
Heel erg mooi nagemaakt!!
Wat ik me afvroeg, heb je bewust de bovenste twee taarten omgedraait, of is dat per ongeluk gekomen? (De tweede en derde taart staan allebei met de hoge kanten opelkaar en dus anders dan op de kaart)
Geen kritiek hoor, maar ben gewoon benieuwd.
Wat een leuke opdracht en wat heb je die goed vervuld! Heel erg mooi!!
[quote=Jos
Hele mooie taart zeg...
Ik zou zeggen: Missie geslaag, want het is een plaatje!
Mooi gedaan hoor! Ik heb altijd moeite met topsy-taarten...
Errug leuk hoor!
Goede vertaling!
Groetjes Cindy
Oooh wat leuk zeg zo'n taart die op de uitnodiging (ook taart ) lijkt!! Een supertaart, Esther!!
Wat ontzettend leuik gedaan zeg!!
Enne, klinkt errug lekker, die tiramisutaart... Mag ik vragen hoe je 'm gemaakt hebt?
Wat heb je dat gaaf gedaan zeg! En wat een leuke opdracht!!
mooi nagemaakt...
Wat ontzettend leuik gedaan zeg!!
Enne, klinkt errug lekker, die tiramisutaart... Mag ik vragen hoe je 'm gemaakt hebt?
een chocoladebiscuit getemperd met een mengsel van sterke koffie en ameretto.
gevuld met marscarpone slagroom
Dit maak je zo:
2 bakjes mascarpone loskloppen. Slagroom kloppen met vanillesuiker, dit mengen met elkaar. eventueel kun je er nog vanillearoma aan toevoegen)
Dankjewel, klinkt waanzinnig lekker, die ga ik zeker maken binnenkort!!! Bedankt!
smakelijk eten dan alvast haha
ontzettend mooi, wat een leuk idee!
Mooi gemaakt hoor!
Wauw, prachtige taart, heel erg mooi gemaakt!
Echt heel mooi uitgevoerd,de kleuren kloppen ook precies,mooi zo'n paarse strik erop,precies wat ze in gedachten hadden,top.
ECHT HEEL ERG MOOI geworden
Nou die is gelukt zeg. Super gemaakt.
Wow! Wat gaaf zeg! En een erg leuk idee ook om de uitnodiging in het echt na te maken! Hij is echt mooi geworden.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruid tekende eigen bruidstaart......