Onderwerp: Half paars, half wit bekleden, hoe?
Woensdag moet ik een taart gaan maken, de ene kant moet paars worden en de andere kant wit.. Heeft er iemand tips of is er een How to over hoe je dit het beste kunt doen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Half paars, half wit bekleden, hoe?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Woensdag moet ik een taart gaan maken, de ene kant moet paars worden en de andere kant wit.. Heeft er iemand tips of is er een How to over hoe je dit het beste kunt doen?
mij lijkt eerst bekleden met wit en daarna heel dun een paarse lap erover, die je pas op de helft neerlegt en waar je eerst een rechte kant aan hebt gesneden.
je kunt beide kleuren uitrollen, dan zorgen (snijden) dat beide lappen een rechtkant hebben, die tegen elkaar aanleggen en dan nogmaals eroverheen rollen. Je kunt ook, (dat vind ik zelf makkelijker) 1 lap met rechte strook op je taart leggen (dus even in de botercreme kerven, waar het midden is) dan die netjes bekleden, en afsnijden. En dan de volgende lap erop en zorgen dat ze goed aansluiten.
Zo doe ik het ook met pokemon ballen of dat soort dingen. Ik vind dubbel bekleden al snel te dik worden
Ik heb het laatst gedaan zoals tipsytaartje beschrijft: 2 lappen met allebei een rechte kant. Eerst de ene over de taart met de rechte kant tot de helft en dan de andere met de rechte kant er iets overheen.
Bedankt voor jullie tips! Ik denk dat het nu wel moet gaan lukken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Half paars, half wit bekleden, hoe?