Onderwerp: Taarten van de afgelopen tijd...
De laatste tijd heb ik hellaas niet meer zoveel tijd om echt mee te kletsen op het forum... 
Wel bekijk ik dagelijks al jullie mooie creaties en haal er veel inspiratie uit !
Hierbij even een paar taarten van de afgelopen tijd
Tips en op/aanmerkingen zijn altijd welkom 
40x30 Cars taart voor kleine Julian die gek is van Cars. Gevuld met bbr-extra en aardbeijam

3 Taartjes van 15 cm van het Zandkasteel. allen gevuld met chocoganache en witte chocolade stukjes

Taart van 25 cm gevuld met chocoganache en witte stukjes chocola. Charmed teken.

Mickey van 30 cm gevuld met bbr en verse aardbeien en frambozen ! Erg lekkere combinatie
Ik vind deze erg mooi gelukt en was voor het eerst echt trots op mezelf 

40x30cm Thomas de trein taart voor Noah. gevuld met aardbeienkwark, verse aardbeien en jam. Per trein was ik 3 tot 4 uur bezig. Ik had me er een beetje op verkeken...

Klein taartje van 15 cm voor mijn moeder die is hertrouwd, maar geen feestje gaf. Het was puur alleen voor de wet. Toch vond ik dat ik dit niet zomaar voorbij kon laten gaan zonder klein taartje. Gevuld met aardbeikwark met verse aardbeien en bekleed met pure marsepein

30cm taart van Bumba voor het zoontje van een collega. Geen idee meer wat voor vulling er in zat.
De balletjes heb ik als inspiratie hier ergens van het forum vandaan. Bedankt !