Onderwerp: friese oranjekoek
Ik zou eigenlijk een taart maken maar door tijdnood zijn het versierde oranjekoekstukjes (= typisch friese lekkernij) geworden.
Gemaakt voor m'n neefje en z'n moeder die samen hun verjaardag vierden.
Groetjes Ymie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » friese oranjekoek
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zou eigenlijk een taart maken maar door tijdnood zijn het versierde oranjekoekstukjes (= typisch friese lekkernij) geworden.
Gemaakt voor m'n neefje en z'n moeder die samen hun verjaardag vierden.
Groetjes Ymie
Wat een leuk idee......weer net even anders dan een biscuitje versieren.....GAAF
Weer zo lekker vrolijk met die kleurtjes en wat ziet mijn oog.......roze botercr
Prachtig. Als ik vragen mag... hoe kom je aan het structturmatje?
Leuk en ontzettend lekker! Heb 17 jaar in Friesland gewoond en kan nog steeds geen genoeg krijgen van Oranjekoek!
Prachtig. Als ik vragen mag... hoe kom je aan het structturmatje?
De roze/oranje zijn gemaakt met de spiral roller en voor de blauwe/groene heb ik onderzetters gebruikt ( had ik eerder bij de HEMA gekocht).
groetjes Ymie
Weer zo lekker vrolijk met die kleurtjes en wat ziet mijn oog.......roze botercr
Als je aan oranje snippers kan komen.......................graaggggg
Even Googlen op "recept oranje koek" geeft voldoende resultaat om er eens eentje te bakken, klinkt erg lekker (en ik ben notabene zelf half Fries).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » friese oranjekoek