Onderwerp: traktatie en iets voor de juffen
piratencakejes, 26 stuks waren het er in totaal, enne een cakeje voor de juffen.... ik mocht zelf weten hoe die eruit zouden zien, dus eindelijk mn flowerlace cutters gebruikt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie en iets voor de juffen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
piratencakejes, 26 stuks waren het er in totaal, enne een cakeje voor de juffen.... ik mocht zelf weten hoe die eruit zouden zien, dus eindelijk mn flowerlace cutters gebruikt!
mooi! en wat een werk zeg.
Leuk!
Mooi hoor! Je heb mooie 'blommen'
heel leuk en prachtig
wat een schatjes! die piraten zijn heel cool.. wat een werk zo allemaal verschillend
Zowel de piratenversie als die met de lace flowers zijn erg leuk! De klas was vast blij verrast.
Hey wat een leuke en mooie cakejes! Lieve bloemen en gave piraten
En ik zie hier zowaar nog iemand uit Enschede!
Oh, wat heb je daar een werk van gemaakt!!! Ze zijn stuk voor stuk supermooi geworden. En zo veel verschillende, nu maar hopen dat de kindjes kunnen kiezen...
Meid wat leuk! En dat alles 3x? Wat een werk... maar wat geeft het een leuk resultaat!
...aha! daar zijn ze dan de blij-makende bloemetjes! Ook erg leuk!
Wat leuk gedaan zeg en wat een werk moet je daaraan gehad hebben.
Mag ik vragen welke kleur blauw je hebt gebruikt voor de bloemen? Een erg mooie kleur blauw.
Jij hebt je lekker uitgeleefd!! Fantastisch tafereel heb je er van gemaakt!
Wat een werk, maar het resutaat is er ook naar. Vooral de piratencupcakes zijn erg gaaf!
ze zijn prachtig!
Je piraten cc's zijn fantastisch, echt heel mooi gedaan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie en iets voor de juffen