1

Onderwerp: wie weet waar tekoop

wie weet waar je dat gekleurde draad kan kopen voor van die sprieten dingen temaken
en ik bedoel dan het zwart , rose en andere kleurtjes

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

2

Re: wie weet waar tekoop

Hele leuke en blitse kleurtjes heb ik van de webshop van Lindy Smith gekocht, in NL heb ik ze nog niet ( online) gevonden...

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Misschien bij een kralenwinkel?
Daar heb ik wel eens verschillende kleuren ijzerdraad gezien, maar ik weet niet of dat is wat je bedoeld.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

4

Bij het tuincentrum (Intratuin / tuincentrum Overvecht)  hebben ze wel gekleurd ijzerdraad bij de droogbloemen en andere decoratiespulletjes, dat zit op zo'n rolletje. Ongeschikt dus als je van die mooie rechte sprieten wilt, maar wel leuk om om een potlood / prikker te draaien en dan van die spiraaltjessprieten te maken.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

maar dat kan dan toch niet in je taart lijkt mij

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6

volgens mij ellen in donderen ook, geloof dat ik ze daar wel eens heb zien liggen in verschillende kleuren

gek op Taart!

7

maris18 schreef:

maar dat kan dan toch niet in je taart lijkt mij

het draad dat er speciaal voor bedoeld is gaat ook niet rechtstreeks in de taart toch?
Mij is geleerd dat je ze in een bloemkokertje of rietje moet doen en niet zomaar in de taart om roestvorming te voorkomen.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

8

Ik heb heel dun ijzerdraad bij een tuincentrum gekocht en met floral tape omwikkeld kan je zo in je taart stekken of je kan het ook in een rietje doen ( wel klein snijden het rietje dan)

9

:S Ik vind floral tape direct in de taart een erg onsmakelijk idee... In een rietje kan prima! :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Adrienne schreef:

:S Ik vind floral tape direct in de taart een erg onsmakelijk idee... In een rietje kan prima! :Y

Dat klopt het klinkt niet echt smakelijk!!
ik heb het in een taart gestoken wel met een rietje erin!

11

ikheb het draad gevonden, op een klosje
nu het rechte draad nog :P

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)