1

Onderwerp: Pearl lustre spray vraag

Voor een taartopdracht wil ik graag de pearl spray gebruiken. Maar is 1 bus genoeg voor 3 ronde taarten van 35 cm doorsnede en 1 van 30 en 1 van 20 cm?
Of heb ik dan 2 bussen nodig?

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

2

Re: Pearl lustre spray vraag

denk dat je het wel met 1 bus red. Heb zelf laatst een bus gekocht en daar heb ik toch al een aantal taarten mee gespoten. Anders zou ik voor de zekerheid nog een kopen,hij gaat toch wel op ;)

Veel liefs Rafaëla

3

ik denk ook dat je het wel red met 1 maar zou voor dezekerheid ook 2 kopen.
doen het ook erg leuk op cc's en roosjes enzo.
dus krijg je zeker wel op.

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Spuiten jullie die gewoon over de taart? En hoe lang duurt het voordat het droog is... En geeft het niet af? Wat een vragen he?!

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

5

Ja, gewoon erover spuiten. Wel even buiten doen anders glittert je hele huis :P en een kleine 20cm van de taart af. Het droogt in een 30 seconden, het geeft wel af (beetje glitters, je krijgt geen vegen in je taart ofzo), zo dat waren alle vragen, toch? ;)

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Thanks meiden! Hou het er maar even bij 1 bus dan... Goeie tip van Galmour om buiten te spuiten anders zou ik er wrs niet uitzien :lol:

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

ja ik zou het ook buiten doen, je wilt niet weten hoe mijn tuin tafel eruit ziet, best een mooi gezicht als de zon er op staat :D

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

8

Claudia Mv 2 schreef:

ja ik zou het ook buiten doen, je wilt niet weten hoe mijn tuin tafel eruit ziet, best een mooi gezicht als de zon er op staat :D

Dat heb ik dus o.a. met mijn Senseo, want ik was zo slim om het niet buiten te doen...

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

9

Ja ik heb dus geen tuin en doe het altijd in de keuken echt drama haha.
Ik heb aan 1 bus genoeg voor 3 stapels.
Je moet het er echt op spuiten als je de taart niet meer hoeft aan te raken anders kun je strepen krijgen.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl