1

Onderwerp: Rozen, jullie mening

Hallo allemaal,
Ik heb een beetje zitten oefenen op het maken van rozen en vroeg me af wat jullie ervan vinden, lijken ze een beetje? Is het verstandig voor mij om een workshop te volgen of kan ik zo doorgaan?
Ik hoor graag jullie mening :)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VC4TFRQU.jpg

Groetjes,
Josien

Re: Rozen, jullie mening

ik vind het prachtige rozen!!! Maar als je cursus bloemen maken gaat volgen dan zijn het heeellle andere mooie rozen en bloemen. Zie soms van die kunstwerken voorbij komen dat je niet eens ziet dat het suiker goed is. Dat is maar net waar je het geduld en interesse voor hebt....

3

voor je roosjes hoef je geen workshop meer te volgen hoor! Ze zijn goed gelukt! Maaarrrrrrrrrrrr workshops zijn wel gewoon leuk :Y En als je een workshop suikerbloemen gaat volgen (wat ik ook nog es wil) dan leer je natuurlijk ook weer andere bloemen te maken .....

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

4

ik vind ze prachtig! niks meer aan doen!

5

Ik vind ze leuk hoor! Maar als je een workshop wilt volgen, moet je dat gewoon doen. Wil ik zelf ook echt nog een keertje doen. Ik baalde al dat de madhuri-workshop bij T&T al vol zit...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

6

prachtige rozen!

groeten, Bianca
TAART in huis

Dank jullie wel voor jullie mening, ik denk toch dat ik een keer een workshop ga volgen, gewoon omdat je daar ook veel leert. Maar voor nu ga ik lekker zo door met roosjes maken :) Heel erg bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Josien

8

mooi hoor
en mijn ervaring elke keer als je weer roosjes maakt zijn ze weer anders.
ik persoonlijk vind de mijne steeds mooier worden(na de nodige oefening dan)
maar een workshop lijkt mij inderdaad ook wel een keer leuk en handig ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl