Onderwerp: bloemen en tylose
Hallo,
Even gauw een vraagje, ik heb begrepen dat je bloemen van te voren kunt maken zodat de goed uitharden. maar nu is mijn vraag, hoever kun je dat van te voren doen?
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » bloemen en tylose
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Even gauw een vraagje, ik heb begrepen dat je bloemen van te voren kunt maken zodat de goed uitharden. maar nu is mijn vraag, hoever kun je dat van te voren doen?
Alvast bedankt!
Dat kun je al maaaaanden van te voren doen. Wanneer je flower paste (of Mexican paste 2e recept van deze site) gebruikt zijn de bloemen al binnen een uurtje aardig hard.
Je kunt ze bewaren (als ze een steeltje hebben) door deze in een stuk schuim te steken en af te dekken met losliggend hhfolie (zo doe ik dat tenminste) maar je kunt ze ook in een bakje bewaren.
Hoop dat je er iets aan hebt.
oke heb gewoon fondant maar kan dat ook of ben je echt flower paste of mexican paste nodig? om het echt hard te laten worden?
fondant word ook hard, dan alleen lang laten drogen. met tylose gaat dat stukken sneller en is het gemakkelijker te verwerken, minder plakkkerig en rekt minder snel uit!
oke heb gewoon fondant maar kan dat ook of ben je echt flower paste of mexican paste nodig? om het echt hard te laten worden?
Wanneer je bloemen echt hard wilt hebben
oke, bedankt voor de reacties
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » bloemen en tylose