1

Onderwerp: 1e Bruidstaart!

Gisteren mijn  1e bruidstaart afgeleverd voor een oud-collega. Wat een eer om dat te mogen doen! Op verzoek gevuld met chocolade en kersen, aardbeienjam en botercreme. Verder wilden ze graag rood met wit (ze gaan De Roode heten) en een beetje speels.
Ik heb vandaag gehoord dat ze heel tevreden waren...... wat een opluchting! En ook het aansnijden was goed gegaan... *)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NET8J4RU.jpg

Bedankt voor het kijken!

Groetjes van Stefanie

2

Re: 1e Bruidstaart!

Die ziet er strak uit! Mooi!

mijn taart is de moeite waard!

3

Mooi!!

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

4

Heel mooi gemaakt!

5

ik vind hem erg leuk, had alleen de eerste vierkante of kleiner gedaan of de eerste ronde (onderop dus) groter gedaan. Vind de verhouding niet helemaal kloppen maar voor de rest TOPPIE

6

Wat een toppertje!

7

Heel erg mooi !!!

Groetjes, Conny

martine1976 schreef:

ik vind hem erg leuk, had alleen de eerste vierkante of kleiner gedaan of de eerste ronde (onderop dus) groter gedaan. Vind de verhouding niet helemaal kloppen maar voor de rest TOPPIE

Hoi Petra,

Je hebt helemaal gelijk. Ik had alles zo mooi uitgemeten en papieren malletjes gemaakt. Ik dacht dat alles zou passen maar uiteindelijk niet echt. Ik twijfelde nog of ik het kleine vierkantje kleiner zou snijden maar was bang dat het zou mislukken. Ach, zo leer je steeds weer iets erbij! :Y

Groetjes van Stefanie