Onderwerp: marsepein kleuren zonder handschoenen TIP
niet echt slim, maar ik ben allergisch voor latex en had geen latexvrij bij mij....dus oranje handen.....
maar je handen wassen met antiroos shampoo doet wonderen!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marsepein kleuren zonder handschoenen TIP
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
niet echt slim, maar ik ben allergisch voor latex en had geen latexvrij bij mij....dus oranje handen.....
maar je handen wassen met antiroos shampoo doet wonderen!!
wow, wat een geweldige tip, ben benieuwd of het bij mij ook werkt.
dreft en een sponsje werkt ook prima
eerst wat crisco op de handen en het verdwijnt zo van de handen met wassen bijmij
Ik gebruik een beetje citroendruppels...;)
Misschien handschoentjes van vinyl.
ik gebruik ook geen handschoentjes en was mijn handen ook met citroendruppeltjes
gewoon beetje crisco erbij gebruiken en normaal handen wassen werkt ook. alleen electric roze wil nog wel eens blijven zitten.
Ik kleur ook altijd zonder handschoenen en heb dan eigenlijk nauwelijks kleurstof aan mijn handen zitten. Als je de kleurstof steeds erin vouwt blijven je handen schoon. Als het toch gebeurt, gebruik ik ook Dreft.
Ik krijg het er niet af... Heb net een knalroze taart gemaakt en nu ook knalroze handen. Bij mijn handen net flink geschrobd, maar het blijft zitten. Een paar nagels hebben nu knalroze rouwranden zeg maar
Je handen wassen met zeep en zout. Het zout werkt als scrub en daarna heb je schone handen, die ook nog eens super zacht zijn
Ik was mijn handen gelijk na het kleuren en er is nooit wat blijven zitten, ik gebruik dan gewone keukenzeep van soapy.
Mijn moeder had een andere tip...zonnebloemolie met suiker mengen (zout kan vocht ontrekken aan je huid en dan kun je bij regelmatig gebruik droge handen krijgen), hiermee je handen goed inwrijven en daarna plastic zakjes erover doen, even laten intrekken en dan weer even wrijven en onder de kraan afspoelen...schone en zachte handen gegarandeerd
ik heb vandaag voor het eerst de oude broodbakmachine van mijn moeder het kneedwerk laten doen, en moet zeggen dat dat een regelrecht succes was! Kost mij geen moeite en de kleur was mooi en gelijkmatig en niets op mijn handen
Mij lukt het niet zonder de rouwranden, dus ik heb inderdaad handschoenen. En ik ben dus niet allergisch voor latex...
V
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marsepein kleuren zonder handschoenen TIP