26

Re: ICE AGE voor Steven

Supergaaf! ik heb afgelopen week die Mc donalds dingen uitgeprobeert maar die lijken gewoon niet, dit is echt super!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

27

Vind de taart en heel leuk uitzien en erg mooi geboetseerd !! Ik ken ook niet alle namen maar vind ze heel goed lijken hoor !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

28

Hanna schreef:

Ik vind het een prachtige taart. Wil je nog even zeggen wie Diego is? Ik weet alleen maar die tijger. :) Tenminste dat denk ik. Die heet toch Sid? Of niet?

Diego is de sabeltandtijger, (tenminste als ik het goed heb hoor) en Sid is volgens mij die gekke maffe luiaard.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

29

Ik vindt hem super!

30

hij is erg leuk, en mijn zoontje van bijna 4 zei, mama das aaaiiiss eeeessss!!! :D

groetjes José

31

Knap gedaan!

32

Hele leuke taart...

33

Knap gemaakt!

34

chanttie57 schreef:
Hanna schreef:

Ik vind het een prachtige taart. Wil je nog even zeggen wie Diego is? Ik weet alleen maar die tijger. :) Tenminste dat denk ik. Die heet toch Sid? Of niet?

Diego is de sabeltandtijger, (tenminste als ik het goed heb hoor) en Sid is volgens mij die gekke maffe luiaard.

whahaha! Dacht ik dat ik een naam wist, zit ik er nog naast. :) :) :)

wauw je boetseersels staan echt super op de taart! ik vind m helemaal geweldig hoor...

heeft je man niks ernstigs over gehouden aan het ongeluk? hoop het niet..
Ondanks dat echt een super taart geworden!!!

groetjes Angela

groetjes Angela

36

Wauw wat een super taart en dat boetseerwerk echt :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

37

angela van looij schreef:

wauw je boetseersels staan echt super op de taart! ik vind m helemaal geweldig hoor...

groetjes Angela

Hoi Angela,

Nee gelukkig heeft mijn man niets, het gaat zelfs echt heel goed met hem, beetje stijve nek nog, maar loopt zonder kraag, want daaar schijnen ze van terug te komen, en dezelfde dag is hij nog naar zijn werk gegaan. Maandag hoort hij of zijn auto nog gemaakt kan worden of dat hij totall is.

En dank je voor je compliment!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

38

een supperrrr taart

39

mooi gemaakt hoor

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

chanttie57 schreef:
angela van looij schreef:

groetjes Angela

Hoi Angela,

Nee gelukkig heeft mijn man niets, het gaat zelfs echt heel goed met hem, beetje stijve nek nog, maar loopt zonder kraag, want daaar schijnen ze van terug te komen, en dezelfde dag is hij nog naar zijn werk gegaan. Maandag hoort hij of zijn auto nog gemaakt kan worden of dat hij totall is.

En dank je voor je compliment!!!

oh gelukkig maar, fijn dat hij er goed is afgekomen! zou jammer zijn als de auto totall loss is maar goed, dat is dan maar een stuk blik. Dan is je man natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker!

ik vind je taart in ieder geval leuk geworden, daar draaide het uiteindelijk om :)

groetjessss

groetjes Angela