26

Re: Ferrari, eens maar niet weer.....

He, fijn dat je er weer bent! Enne.. ik zou deze foto niet op je album zetten, anders ben ik echt bang dat je hem nog eens moet maken, hihi. Hij is geweldig, en je nee-zeg-kwaliteiten, tja, wat zal ik erover  zeggen...:lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

27

Hij is gaaf!

28

taartdoos schreef:

He, fijn dat je er weer bent! Enne.. ik zou deze foto niet op je album zetten, anders ben ik echt bang dat je hem nog eens moet maken, hihi. Hij is geweldig, en je nee-zeg-kwaliteiten, tja, wat zal ik erover  zeggen...:lol:

:lol:

Groet, Jolanda

29

Wauw, wat supermooi gemaakt!

30

Ik vind hem super geworden hoor!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

31

Jammer dat je er niet zoveel plezier aan gehad hebt dan aan andere taarten maar deze is echt geweldig!!!!

Heel knap, en biscuit ook nog... Mag ik vragen of je die dan bevroren in model snijdt?

En wat cake betreft: ik had m'n Topsy-workshop bij Constance ook van cake, en die was flink getrempeerd en daarna gevuld zolas een biscuit taart, en ik vond dat toch ook wel erg lekker, en de mee-eters ook. :Y Inderdaad iets minder grote stukjes gesneden, maar iedereen ging gewoon voor een tweede! :lol:

Ik zou het volgende keer ( want die komt er vast toch wel ;) ) toch gewoon vragen hoe de ontvangers over cake denken, moet toch minder lastig zijn tijdens het maken.

Maar deze taart is hoe dan ook TOP!!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

32

Hij is echt heel goed gelukt!!!!!! Super gedaan

Groetjes Elise

33

Ik vind het een geweldige taart!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

34

Ik vind em mooi gelukt, en wat ik vooral grappig vind is dat het een Enzo is... voor LorENZO :)

35

Adrienne schreef:

Heel knap, en biscuit ook nog... Mag ik vragen of je die dan bevroren in model snijdt?

Nee, niets bevroren, gewoon zo (zelfs niet gekoeld dus). Het snijden gaat op zich wel goed, alleen bijv. bredere stukken boven de wielen (dus boven breder dan de onderkant) niet.  Ik snijd eerst en ga dan vullen.

Volgende keer cake? Geen volgende keer toch  :D

Groet, Jolanda

36

Super!!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

37

Jol321 schreef:

Volgende keer cake? Geen volgende keer toch  :D

O-) :lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

38

Ik vind hem prachtig! Top!

39

Ontzettend gaaf!

40

ik vindt hem heel gaaf! en daar doe je het uiteindelijk ook voor dan he, dat juist de mensen die geen taart lusten toch je taart heerlijk vinden, groter compliment kan je bijna niet hebben!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

41

mijn zoon zit naast me en die vind hem super cool :Y, complimenten hoor !

42

hier mag je gewoon blij mee zijn hoor vooral als je lees dat je het van bisquit heb gedaan dan vindt ik het nog een knap eindresultaat is haast niet te doen dus ....complimenten dat hij niet in de vuilnisbak is beland en gewoon netjes als ferrari is geeindigd

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!