Onderwerp: mixer
hallo ervaren bakster's
welke mixer gebruiken jullie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo ervaren bakster's
welke mixer gebruiken jullie?
Kitchenaid Chrome
**(Ik reken mezelf dus voor het gemak maar even bij de ervaren baksters
)
Jeetje, wat zijn die duur!! Is er geen alternatief?
Natuurlijk wel!! Heel veel zelfs, maar er werd echt gevraagd welke mixer IK gebruik
Even de zoekfunctie gebruiken, er zijn heel veel topics met voorbeelden en tips voor mixers.
( Daarbij, om 'mijn' keuze even in perspectief te zetten: Als ik gemiddeld 1 taart per week maak, en ik doe dat de komende 10 jaar - en da's toch wel de minimale levensduur van zo'n ding - dan kom ik een euro of anderhalf per taart: dat is het mij wel waard! )
haha ja dat is een goed argument...maar of ik vriendlief ooit zover krijg om zo'n ding aan te schaffen hihi
Moet er ook even bijzeggen dat voor zover ik weet de chrome niet "beter" is voor z'n prijs dan een andere kleur, hoor. Ik heb gewoon de mazzel dat mijn hubbie deze ook mooier vond en net zo'n gat in z'n hand heeft als ik
Ikke heb een kenwood nogwattus een mooie vanille kleur en ik ben dr zoooooo fliefd op!!
(die ze nu bij modern nog in de webshop hebben voor 149,-) Ik had het geluk dat ik vorige maand jarig was en van iedereen geld kreeg dus toen kon ik m kopen. En ik moet zeggen...een heeeel stuk fijner dan met een handmixertje (die bytheway geleend was van mijn mam en nog van mijn oma geweest was...kun je nagaan ) 10 min staan mixen pff...
Voor mij is hij zijn geld dubbel en dwars waard!
Groetjes Susan
Ik heb een rode kenwood.. ben er helemaal happy mee..
ik heb deze, draait als een tierelier, ook voor marsefond, grote hoeveelheden deeg kleuren, enz
enige nadeel vind ik dat hij heel veel herrie maakt (maar dat zal wel een standaard iets zijn) en dat de 'kast' van plastic is (heb je geen last van, maar ik vind het niet zo mooi)
Hoeveel mix en eieren kan die max hebben?
Want het is een leuk prijsje.
ik heb deze, draait als een tierelier, ook voor marsefond, grote hoeveelheden deeg kleuren, enz
enige nadeel vind ik dat hij heel veel herrie maakt (maar dat zal wel een standaard iets zijn) en dat de 'kast' van plastic is (heb je geen last van, maar ik vind het niet zo mooi)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren