1

Onderwerp: Mijn eerste! strandthema

Gisteren heb ik mijn eerste echte bruidstaart afgeleverd. Hij was drie hoog en dat was ook de eerste keer, eng hoor. De taart was voor mijn buren. Zij trouwden beide voor de tweede keer en hielden een klein feestje. Ik heb aangeboden de taart als kado te regelen. Het was dus een verrassing. Ze hadden aangegeven dat ze graag iets wilden met een strandthema aangezien ze dol zijn op het strand. Mijn plan was om als "bruidspaar" bovenop twee strandstoeltjes te zetten maar dat is helaas niet gelukt. Afgelopen week is mijn oma overleden, daardoor ben ik veel te laat begonnen met de voorbereidingen en zo'n stoeltje heeft echt wel even droogtijd nodig. Maar ze begrepen het wel en vonden de taart zo ook gelukkig prachtig.

Onderste taart: aardbeienjam, botercreme met aardbeienpatidess en verse stukjes aardbei
Middelste taart: frambozenjam, botercreme met champagnepatidess en framboosjes
Bovenste taart: laagje chocola, botercreme met kokospatidess en ananas (hier is het bruidspaar gek op en deze hielden ze lekker voor zichzelf ;))

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NWX66GWM-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QUSJAAMW-D.jpg

bedankt voor het kijken, Miranda

2

Re: Mijn eerste! strandthema

Mooi gemaakt, mooie kleur blauw ook!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

3

Hele mooi taart! Gaaf met dat kleurverloop, dat staat ook nog op mijn verlanglijstje om eens te maken

4

Heel erg mooi!

Gecondoleerd met je oma...

5

Erg mooi geworden! De schelpen steken mooi af op dat blauw!

6

Dit is echt fantastisch. Vrienden van ons trouwen over twee weken en zij zijn ook helemaal gek van het strand. Helaas ben ik nog niet zover om zo'n mooie taart te maken, maar heb nu wel al een leuk idee voor hun een eerste 'verjaardag'!! Dan heb ik nog even om te oefenen ;).