1

Onderwerp: naden?

Hoi hoi,

Ik had vandaag een hart taart gemaakt en heb de zijkant eerst bekleed. Maar dan krijg je dus wel ergens een naad tezien. Hoe werk je dat nou mooi weg? Ik heb er een tijdje zachtjes overheen zitten wrijven, maar dat heeft nog niet het gewenste resultaat opgeleverd.

gr. meinou

2

Re: naden?

Ook een hart-taart bekleed je op dezelfde manier als een ronde of vierkante, dus in

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

of een mooie bloemen waterval

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

4

Bedoel je een naad van boven naar onderen? Dan zou je ook een strik kunnen maken en de linten eroverheen laten vallen. Maar inderdaad zoals Annelies zegt; volgende keer gewoon uit 1 stuk bekleden :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Maar... ze had de zijkanten een andere kleur gegeven als de bovenkant en als je dan eerst in 1 keer bekleed dan moet je bovenop een dubbele laag....

Een naadje is nu dus niet te voorkomen en moet je op de meest onzichtbare plaats doen, bij een hart zou ik het tussen de rondingen doen... en anders inderdaad een bedekkende versiering.

En het is ook zo dat wij zo'n naadje misschien direct zien, maar iemand die 'm niet gemaakt heeft, helemaal niet hoor ;)!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Ja achteraf dacht ik ook dat ik hem beter bovenin tussen de ronding had kunnen maken, maar ja...

7

Tom Poes schreef:

Maar... ze had de zijkanten een andere kleur gegeven als de bovenkant en als je dan eerst in 1 keer bekleed dan moet je bovenop een dubbele laag....

O sorry, dat had ik niet begrepen......(was dus te snel met mijn reactie!) maar dan nog zou ik het naadje wegwerken met een koordje, kleine bloemetjes/stippeltjes of iets dergelijks.

Twee kleuren vind ik overigens heel leuk hoor!! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

8

Randje rolroosjes is ook lief!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

9

In twee kleuren zou ik zelfs de taart in

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!