1 Laatst bewerkt door Johanna (26-08-2009 20:28)

Onderwerp: Heeft iemand wel eens de gumpaste mix uitgeprobeerd?

Ik wil graag een keer met gumpaste gaan werken.
In de zelf-maak recepten staan zo veel ingredienten die ik weer apart moet gaan kopen, dat ik het, zeker voor de eerste keer, liever kan en klaar koop.
Nu zag ik ook de kant-en-klare mix staan, alleen water erbij.
Is dit wat, of werkt het toch minder fijn dan de kant-en-klare verpakkingen?

2

Re: Heeft iemand wel eens de gumpaste mix uitgeprobeerd?

Niemand...???

Ik bedoel deze: [edit tirza, GEEN linkjes naar producten van andere taart-webwinkels. deze wordt verkocht de DLTshop ]

Dan is het misschien wat duidelijker wat ik bedoel.

3

Nee, ik gebruik alleen kant en klare ( van Wilton) of maak zelf flower-paste, maar ik heb hier geen ervaring mee :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Heb wel ervaring met een ander merk, werkt prima! Wel heel voorzichtig het water toevoegen (wegen), zeker als je maar een kleine hoeveelheid maakt. Ik gebruik een injectiespuit uit een speelgoedsetje.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Ja! Die heb ik wel eens gemaakt. Toevallig ook gebruikt voor de bloemen van mijn avatar-taart. Prima te doen, gewoon alles in 1 keer maken en ik kleine hoeveelheden invriezen. Heb je steeds een portie paraat als je lekker aan de slag wilt :) Vond het zelfs fijner dan kant-en-klaar gekochte...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Bedankt voor jullie reacties,
Goeie tip, Josien, van dat invriezen, dat ga ik denk ik doen. Het is anders wel heel veel in 1 keer.