Onderwerp: choco/aardbeienbom, modderbad & zomaar

We gingen op bezoek bij vrienden die we niet heel vaak zien dus ik dacht ik neem een taartje mee. Ik had alleen niet veel inspiratie dus hij niet heel bijzonder.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » choco/aardbeienbom, modderbad & zomaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

We gingen op bezoek bij vrienden die we niet heel vaak zien dus ik dacht ik neem een taartje mee. Ik had alleen niet veel inspiratie dus hij niet heel bijzonder.
Geweldige varkentjes! En die aardbeien-chocobom ben ik toevallig van plan om zaterdag te maken. Heb je gesmolten chocolade er in gegoten nadat je de sticks er op had geplakt? Waar heb je de sticks mee vastgeplakt?
Ik heb die choco-aarbeienbom overgoten met die zakjes van baukje maar dat is geen succes, dat wordt veel te snel hard, ik heb ze uiteindelijk met chocopasta vastgeplakt.
Geweldige taartjes!
Vraagje, wat voor 'n stokjes heb je hiervoor gebruikt?
Bedankt voor de tip Sonnig! Ik had namelijk ook baukje chocoladeglazuur gekocht om er overheen te gieten. Dat ga ik dus niet gebruiken voor de zijkant als ik jou zo hoor.
Vooral dat modderbad is erg geinig 
Hmmm die chocotaart ziet er heerlijk uit
OOOOOOOOOOOOh heerlijk!
En leuk ook nog!
Groetjes Cindy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » choco/aardbeienbom, modderbad & zomaar