Onderwerp: Even voorstellen: Michelle
Ha lezer,
Ik zal me even voorstellen, is wel zo netjes.
Mijn naam is dus Michelle, woon in Poortugaal en ben begin juni een en al taart in mijn hoofd. Samen met mijn collega heb ik een workshop gedaan en heb sindsdien al 5 taarten gemaakt, waaronder al 2 in opdracht! Heel spannend, maar wel handig om te kunnen oefenen. Ik vertel er ook bij dat ik geen perfecte taart kan beloven!
Nu ben ik erg onder de indruk van alle geboetseerde figuren op taarten en wil ik daar weer een workshop in volgen, maar ik moet toch zeggen dat het lastig te vinden is, zeker in mijn regio. Vaak is het erg op alleen rozen gericht of op seizoensitems, maar ik wil ook mensfiguurtjes leren maken. Vandaar dat ik er probeer te organiseren, maar ook dat schijnt lastig te zijn.
Dus mocht iemand mij willen leren te boetseren...graag!!
Erg leuke site en forum trouwens, fijn om zoveel inspiratie op te doen, alleen nog even gelegeheden zoeken om het te maken, want ik moet zeggen dat het toch best prijzig is en slecht voor de lijn om elk weekend voor mijn eigen gezin een taart te maken.
Even over mijn gezin: ik ben getrouwd en heb 2 kids; een dochter van 5 en een zoontje van 3.
Gaan er nog forummers naar de Taart & Trends beurs?
Mijn kaartje ligt al klaar!
Hoop jullie te zien.
Groetjes,
Michelle