1

Onderwerp: Proeverij

Vanmiddag een bruidstaartproeverij gehad. De a.s. bruidegom wilde eerst niet proeven, omdat hij nooit taart eet. Uitgelegd dat je op een proeverij wel geacht wordt te proeven :D Hij hield niet van taart, zei hij, maar dit vond hij wel erg lekker (hoera) en heb ik de opdracht gekregen. Er is gekozen voor aardbeienbavarois, citroenbavarois en frambozenbavarois met chocoladebisquit en veeeeeel roosjes in wit, roze en lila.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8NAV3GTA-D.jpg

Groetjes, Elly

2

Re: Proeverij

Mooooiiiiiii! De mini-bruidsjurk is helemaal geweldig. Wat zal je daar een werk aan hebben gehad!! En dat voor een proeverij. Maar wel super. Prachtige rozen ook.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Prachtige proeverij!!
Succes met de opdracht

4

leuk idee dat je die kleurenballetjes erbij hebt gelegd!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

5

e.b.m. schreef:

Mooooiiiiiii! De mini-bruidsjurk is helemaal geweldig. Wat zal je daar een werk aan hebben gehad!! En dat voor een proeverij. Maar wel super. Prachtige rozen ook.

Die jurk is een dummie. Die heb ik een paar maanden geleden op een workshop gemaakt.

Groetjes, Elly

6

Erg mooi allemaal leuk met de jurk er zo bij!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

Ohhhh, ik dacht al: wat een werk voor een proeverij!!! Maar ook al is het een dummy: het neemt niet weg, dat-ie hartstikke mooi is, hoor!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Met zo'n presentatie wordt elke proeverij een opdracht!!
Heel mooi! :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

9

Hij is zeker erg mooi. Als je dat kan laten zien zouden ze wel gek zijn om nee te zeggen. Vind het er erg mooi uit zien allemaal en vind die gekleurde bolletjes ook een goed idee.

Groetjes Marlies

10

Wat een mooie proeftaartjes, ziet er lekker uit, en wowie geweldig die bruidsjurk!

Groetjes,
Josien

11

Supermooie proeverij, ziet er superverzorgd uit!

12

Wowie!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

13

waaaaaauuuuuuw! echt mooi, bijna zonde voor een proeverij ;) ben nu al erg benieuwd naar de bruidstaart!

14

Heel mooi gedaan!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

15

wow... ben er helemaal stil van. die jurk is echt prachtig! (de kleurencombinaties op de bolletjes ook trouwens :) )

Groetjes Nathalie