Onderwerp: wie oh wie kan me helpen

ik zit namelijk een beetje in de stress,as weekend vieren we mijn jongste zoon zijn 1e verjaardag
wilde voor de kids cupcakes maken,maar met fondant ipv marsepein,en nou had ik een bestelling gedaan hier bij dlt,maar die is er dus niet op tijd
wie weet waar in noord nederland kleurstoffen enzo verkocht worden?

2

Re: wie oh wie kan me helpen

Kijk hier even:
http://www.infotaartje.nl/#Materialen

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Hoi,
Ik koop altijd bij juffrouwtaart uit Winsum, misschien heeft zij iets op voorraad.

Succes!!!

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

dank jullie wel:)
heleen,ik was idd ook op haar site geweest maar kon niks vinden of ze materialen enzo had op voorraad/webshop oid
ellens heeft wel dingen,maar weer niet de goede kleurstoffen,maar nou zijn die te mengen natuurlijk;)

5

caatjevanverkade schreef:

dank jullie wel:)
heleen,ik was idd ook op haar site geweest maar kon niks vinden of ze materialen enzo had op voorraad/webshop oid
ellens heeft wel dingen,maar weer niet de goede kleurstoffen,maar nou zijn die te mengen natuurlijk;)

Je moet haar even mailen wat je wilt hebben, misschien dat ze dan iets voor je kan betekenen.

[move] ---> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Hoi Caatjevanverkade,

Ik heb je vraag even doorgemaild naar juffrouwtaart. Als ze het leest zal ze vast wel even reageren op dit forum.

gr, Heleen

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

8 Laatst bewerkt door yvonneke (27-08-2009 20:54)

Heb gemaild :-)

meiden bedankt

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

9

Het kan zijn dat ik zaterdag nog een bestelling binnen krijg...tnt is hier altijd rond 13:30 mocht je nog iets nodig hebben,kan ik het meebestellen op goed geluk ;)

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl