Re: Bruidstaart samen met de bloemist gemaakt
Prachtig! Hoe zijn de bloemen precies bevestigd?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart samen met de bloemist gemaakt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig! Hoe zijn de bloemen precies bevestigd?
Hoi,
De bloemen zijn er op gelegd, en de steeltjes van de bloemen zijn met speciale tape omwikkeld, zodat deze niet in aanraking zouden kunnen komen met de taarten.
Een hele klus dus voor de bloemist, dat wordt vaak onderschat.
De bovenste bloemen zijn een klein boeketje.
Praaaaaaaaaaaaachtig!
Ja ik heb deze gemist...was op verlof.... en dan ben ik eens gaan kijken in de galerie en deze sprong zo in het oog dat ik het niet kon laten om te zeggen dat in deze prachtig vind....maarja..., ik zie dan ook heel graag bloemen
He, ik zie hem nu pas voor de eerste keer.....wat mooooooooi!
Helemaal geweldig!!!
Mooi geworden!!
Hier valt mij de bek van open. Heel mooi. Niet mijn smaak maar kan me voorstellen dat anderen er helemaal voor vallen. Mij een beetje te veel bloemen.
Hoe werkt dat met die bloemen, omdat het er zoveel zijn. Heb je nog wat tussen de taart en de bloemen? Of zijn ze allemaal met het groen erbij foodproof?
Echt een gave taart!
Ben je niet blij dat het echte bloemen zijn! Als je die nog allemaal moest fr
Hier valt mij de bek van open. Heel mooi. Niet mijn smaak maar kan me voorstellen dat anderen er helemaal voor vallen. Mij een beetje te veel bloemen.
Hoe werkt dat met die bloemen, omdat het er zoveel zijn. Heb je nog wat tussen de taart en de bloemen? Of zijn ze allemaal met het groen erbij foodproof?
Hoi,
De bloemen zijn er op gelegd, en de steeltjes van de bloemen zijn met speciale tape omwikkeld, zodat deze niet in aanraking zouden kunnen komen met de taarten. Deze tape is dus speciaal voor eetbare dingen zoals een taart.
Een hele klus dus voor de bloemist, dat wordt vaak onderschat.
De bovenste bloemen zijn een klein boeketje.
vraag me toch af als bloemensteekster, waar al dat water blijft en lijkt me toch ook niet lekker voor je taart al dat groen erop, maar hij is en blijft schitterend.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart samen met de bloemist gemaakt