1

Onderwerp: (mis)baksels van een beginner

Hebben jullie ook weer eens wat te lachen ;) want dit is natuurlijk niks bij wat jullie hier allemaal doen! Ik kan niet wachten tot ik de workshop heb gehad en ook met marsepein kan gaan werken..hopen dat het er dan wat strakker uit gaat zien.

Zelf ben ik aan de lijn en mijn vriend kan geen cupcake meer zien :S ..dus ik dacht laat ik mijn broer en schoonzus eens fijn een berg cakejes bezorgen (hoezo nu al verslaafd). Dus ik heb ze gemaakt met de logo's van hun beide bedrijfjes.

De cakejes waren niet echt ver omhoog gekomen..Op de icing kwamen al gauw wat barstjes..en mijn hele vloer ligt vol discospikkels.... had ook veel te veel icing over..daar heb ik maar koekjes mee versierd..maar die zijn echt te belachelijk om te laten zien :D. Maar goed, weer lekker wat gefreubeld en geleerd.

http://94.100.113.196/707200001-707250000/707241201-707241300/707241209_5_mWgs.jpeg

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

2

Re: (mis)baksels van een beginner

Ik vind ze hardstikke leuk!!

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

3

ik kan dit geen  (mis)baksels noemen.
ik vind ze erg leuk :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Ook ik vind ze leuk!!! :P

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

5

Ik vind ze heel vrolijk. Wat zeiden ze? Vonden ze het leuk?

6

Dit zijn toch geen misbaksels? Ik vind ze onwijs leuk en vrolijk!!

Groetjes Esther

7

Mijn broer nam ze aan en die keek echt van :D toen ik m'n trommeltje open deed! Later kreeg ik een sms van mijn schoonzus met daarin: GAAAAAAAAAAFF!! Dus ze vonden het leuk, toevallig hebben ze morgen een borrel van hun beide bedrijfjes (wist ik niet) en gaan ze ze serveren.

Ik heb net bij de webshop wat dingen besteld om ook voor m'n vriends werk en zijn sportteam wat te maken, vond ie leuk :) En ik ben al verslaafd, dus dat komt goed uit :)

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

8

vind ze leuk!!!

groetjes José

9

Vind ze ook erg leuk! Zeker geen misbaksel hoor

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

10

Niet zo negatief over jezelf hoor. Ik vind ze hartstikke vrolijk!

Groetjes Marlies

11

Vind ze ook leuk!

Het is nog vaak zo dat je als maker veel kritischer bent dan de ontvanger of anderen die ze zien!