1

Onderwerp: tip voor de perfect pearls?

ik heb van de perfect pearls gekocht van first impressions waar je zo'n mooi parelrandje kan maken, maar het lukt me niet echt :nooo
Wie heeft een tip zodat ik ze makelijk eruit krijg en ook mooi, want ik blijf fondant overhouden aan de bovenkant :(
Ik heb hem ook wel in de diepvries gehad, maar ze kwamen er niet aan

2

Re: tip voor de perfect pearls?

Ik rol een sliertje en druk dat erin, dan met de baltool alles goed aandrukken en het eventuele teveel eraf wrijven. Of dan alles er gauw weer uitpulken en een nieuwe poging wagen waarbij je je sliertje net even dunner rolt!
Evt. de hele mal even in de vriezer dan breekt je ketting minder snel bij het eruit halen.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik weet dat er ergens een filmpje over is maar die moet ik opzoeken.
Belangrijk is is dat je een dun rolletje rolt Dat moet dan zo dik zijn als je parels. Ik smeer mn matje altijd even in met een beetje crisco. Dan hou ik aan de bovenkant de pearl een beetje open en leg mn rolletje erin. Steeds de pearl een beetje openhoudend werk ik dan naar beneden.
Zit het rolletje er helemaal in dan strijk ik de bovenkant glad met mn vinger.
Even de vriezer in maar niet invriezen. Dan hou ik de pearl op zn kop en begin ik boven aan. Maak de pearl weer een beetje open en zo langzaam naar beneden werken.

Echt het is heel makkelijk. Met een beetje geduld en heel veel liefde :)
Ik denk dat ze breken omdat ze ingevroren waren.
En je rolletje goed aandrukken.

4

Bedoel je dit filmpje, Petra? Ze doet er een beetje lang over ;), maar het is wel heel duidelijk :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Ja dat is dr! Beetjr vreemd mens ook mar het is dr :)

6

petrabennes schreef:

Beetjr vreemd mens ook

:Y :S ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Wat wil je ook met zulke achterlijk lange nagels, daar kun je toch niet mee taarten ;)?
Vind ik dan h

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8 Laatst bewerkt door Sixy (27-08-2009 07:23)

Renate78 schreef:

ik heb van de perfect pearls gekocht van first impressions waar je zo'n mooi parelrandje kan maken, maar het lukt me niet echt :nooo
Wie heeft een tip zodat ik ze makelijk eruit krijg en ook mooi, want ik blijf fondant overhouden aan de bovenkant :(
Ik heb hem ook wel in de diepvries gehad, maar ze kwamen er niet aan

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

9

Bedankt dames! Ik ga het binnenkort proberen voor een Hello Kitty taart, kijken of het nu wel lukt ;)

10

Tom Poes schreef:

Wat wil je ook met zulke achterlijk lange nagels, daar kun je toch niet mee taarten ;)?
Vind ik dan h

11

petrabennes schreef:

Ik weet dat er ergens een filmpje over is maar die moet ik opzoeken.
Belangrijk is is dat je een dun rolletje rolt Dat moet dan zo dik zijn als je parels. Ik smeer mn matje altijd even in met een beetje crisco. Dan hou ik aan de bovenkant de pearl een beetje open en leg mn rolletje erin. Steeds de pearl een beetje openhoudend werk ik dan naar beneden.
Zit het rolletje er helemaal in dan strijk ik de bovenkant glad met mn vinger.
Even de vriezer in maar niet invriezen. Dan hou ik de pearl op zn kop en begin ik boven aan. Maak de pearl weer een beetje open en zo langzaam naar beneden werken.

Echt het is heel makkelijk. Met een beetje geduld en heel veel liefde :)
Ik denk dat ze breken omdat ze ingevroren waren.
En je rolletje goed aandrukken.

:Y Ik doe het ook zo alleen gebruik ik ipv crisco een beetje maizena met zo'n pouch en dat werkt voor mij ,met het warme weer het beste  (geen diepvries nodig) ;)

Groetjes, Mar

Berichten [ 11 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tip voor de perfect pearls?